Aspartam - trucizna dodawana do żywności

Data: 2009-08-10 10:16:54
Autor: CC
Aspartam - trucizna dodawana do żywności
Aspartam to trucizna o symbolu E 951, która dodawana jest do żywności.
Poniżej link do jednego z najlepszych opracowań o tej truciźnie,
fragment:
ASPARTAM MOŻNA ZNALEŹĆ W: - śniadaniach błyskawicznych – pastylkach
miętowych poprawiających zapach oddechu – płatkach – gumie do żucie
bez cukru – mieszankach kakaowych – napojach kawowych – mrożonych
deserach – deserach żelatynowych – napojach owocowych – środkach
przeczyszczających – multiwitaminach – napojach mlecznych –
lekarstwach i dodatkach – shake’ach – napojach bezalkoholowych –
słodzikach stołowych – napojach herbacianych – rozpuszczalnych kawach
i herbatach – mieszankach dekoracyjnych – coolerach winnych –
jogurtach. Dowiedziałem się, że aspartam zosta znaleziony w
produktach, w ktĂłrych nie jest deklarowany na opakowaniu. SzczegĂłlnie
trzeba uważać z produktami farmaceutycznymi i dodatkami żywieniowymi
(np. multiwitaminy, minerały, etc. - przyp.tłum.). Zostałem
poinformowany, ĹĽe nawet pewne dodatki ĹĽywieniowe produkowane przez
dobrze znanych producentĂłw tego typu preparatĂłw, jak np. Twinlabs,
zawierają aspartam. Informacje, do których odniosłem się powyżej,
stanowią szczyt góry lodowej jeśli chodzi o informacje n/t
szkodliwości aspartamu. Aby czytelnik mógł się dowiedzieć więcej
poniżej załączyłem niektóre źródła.
http://www.obnie.info/Joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=292:nutrasweet-lub-aspartam&catid=73:zatruta-zywnosc-woda&Itemid=27
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
###Obywatele muszą założyc władzy kaganiec i trzymac ją na smyczy###
                           www.obnie.info  TV - www.justin.tv/civiltv

Data: 2009-08-10 10:32:36
Autor: Panslavista
Aspartam - trucizna dodawana do żywności
On Mon, 10 Aug 2009 10:16:54 +0200, CC wrote:

Czyli słodzik. Dlatego tez zwalczana jest roslina, która go
doskonale zastępuje...

Data: 2009-08-10 13:22:42
Autor: HaMMeR
Aspartam - trucizna dodawana do ĹĽywno?ci
Panslavista wrote:
On Mon, 10 Aug 2009 10:16:54 +0200, CC wrote:

Czyli słodzik. Dlatego tez zwalczana jest roslina, która go
doskonale zastępuje...
-- -- -- -- -- -- --

Jaka?

Data: 2009-08-10 13:47:16
Autor: Panslavista
Aspartam - trucizna dodawana do żywno?ci

http://www.allegro.pl/item706982753_stewia_naturalny_slodzik_w_doniczce.html

Data: 2009-08-10 11:24:06
Autor: Marek
On 10 Sie, 13:47, Panslavista <panslavi...@wp.pl> wrote:

> -- -- -- -- -- -- --

> Jaka?

http://www.allegro.pl/item706982753_stewia_naturalny_slodzik_w_donicz...

Slodzik najlepiej zastepuje cukier, a jeszcze lepiej miód pszczeli...

Data: 2009-08-10 20:29:54
Autor: Hans Kloss
Aspartam - trucizna dodawana do żywno�ci
CC <obnie@interia.pl> napisał(a):
Aspartam to trucizna

Twój post to wierzchołek góry lodowej w otaczaj±cym nas morzu debilizmu,
zboukunienia i pełowacizny. Jakim cudem, bęcwale, trucizn± może byc co¶ co
jest dipeptydem i co w organizmie rozpada sie w krótkich abcugach na dwa,
powszechnie występujace w przyrodzie, aminokwasy? Ile ci płac± cukrownicy za
rozsiewanie tych bredni? A może robisz to wył±cznie z głupoty......
J-23

Data: 2009-08-10 20:49:12
Autor: ali
Hans Kloss <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

no to się doucz bęcwale  a o metanolu  z tegoż ty słyszał ?

Data: 2009-08-10 20:56:46
Autor: Hans Kloss
Aspartam - trucizna dodawana do żywno�ci
ali  <ali57@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
no to się doucz
ILE palantuniu robi sie tego metanolu z kilkudziesięciu miligramnów aspartamu?
Więcej go niedojdo zawiera pól litra piwa...
J-23

--

Aspartam - trucizna dodawana do żywności