Aspect 60 2010 vs Aspect 50 2009

Data: 2010-05-04 12:40:55
Autor: ber45
Aspect 60 2010 vs Aspect 50 2009
Witam.

Mam problem z wyborem roweru a prawie nic nie wiem na ten temat. Wybrałem model Scott Aspect 60 z linii 2010r za 1190 zeta. W jednym ze sklepów dostałem ofertę na Aspecta 50 ale z roku 2009. Facet powiedział mi że ten starszy model ma blokowany skok w amortyzatorze i chyba o jeden bieg więcej. On mi chce go sprzedać za 1300 zeta no i zgłupiałem. Porszę o pomoc bo nie chcę się zaciąć. Który byście wybrali, w sumie różnica tylko 100 zeta. Z góry dziękuje za odpowiedź.

Aspect 60 2010 vs Aspect 50 2009