Asperges - spiew na pokropienie

Data: 2009-07-19 09:52:24
Autor: abc
Asperges - spiew na pokropienie
Asperges me Domine, hyssopo, et mundabor: lavabis me, et super nivem
dealbabor. Miserere mei, Deus, secundum magnam misericordiam tuam.

V. Gloria Patri, et Filio, et Spiritui Sancto.
R. Sicut erat in principio, et nunc, et semper, et in saecula saeculorum.
Amen.

Asperges me, Domine, hyssopo, et mundabor: lavabis me, et super nivem
dealbabor.

czyli

Pokrop mnie Panie hyzopem, a będę oczyszczony; obmyj mnie, a nad śnieg
wy-bieleję. Zmiłuj się nade mną, Boże, według wielkiego miłosierdzia swego.

K. Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu.
M. Jak była na początku, teraz i na wieki wieków. Amen.

Pokrop mnie Panie hyzopem, a będę oczyszczony; obmyj mnie, a nad śnieg
wybieleję.

Posłuchaj http://www.youtube.com/watch?v=KIVyL8HtCPA

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny