Asrock, Asus... (co kupić)?

Data: 2012-01-05 22:15:12
Autor: Zenek
Asrock, Asus... (co kupić)?
W dniu 2012-01-05 22:07, $M$ pisze:
Witam Grupę Wszechwiedzącą ;-) .
Szukam właśnie płyty głównej pod s.1155 i mam dylemat.
Nie mówię tu o dokładnym wyposażeniu płyt,
bo każde w segmencie cenowym do ok. 500 zł jest podobne
(wybiorę co mi trzeba ;-) ).
Płyta będzie pracowała z procesorem i5 2500K.
Zastanawiam się nad różnymi modelami dwóch firm:
Asus i Asrock.
Asus ma renomę, teoretycznie bezawaryjne i bezproblemowe płyty.
Asrock chyba nie ma renomy - kiedyś więcej siedziałem w sprzęcie,
jak ta firma wchodziła na rynek mówiło się o niej że to najtańszy złom.
A jak jest teraz? Asus nadal chyba ma markę...
A Asrock? Jak z niezawodnością ich produktów? Bo cena kusi ;-).

Z góry dzięki za przemyślenia.

$M$

Prawda jest taka ze ciezko dzis znalezc kiepsko jakosciowo plyte glowna. Wiekszosc i tak jest dlubana przez male chinskie raczki w jednej fabryce reszta to belkot marketingowy i proces projektowania ktory jest dzis tak zautomatyzowany ze tak jak wspomnialem ciezko kupic cos kiepskiego.

ASUS to przereklamowane jedno z miliona gowno made in china. Mam plyte ASROCK'a od lat i dziala z lepszych jakosciowo (wykonanie) mialem w reku tylko Intel'a

Data: 2012-01-07 07:06:42
Autor: Tomaszek
Asrock, Asus... (co kupić)?
W dniu 2012-01-05 22:15, Zenek pisze:
ASUS to przereklamowane jedno z miliona gowno made in china. Mam plyte
ASROCK'a od lat i dziala z lepszych jakosciowo (wykonanie) mialem w reku
tylko Intel'a

Teraz już nie ma różnicy. A co Asrocka: od 2004 roku działa ok. 4-6 godzin dziennie i bez problemów. Ale trzeba przyznać, że nie zasilam tego żadnym tracerem, ani inną roplą. Od samego początku jest to BeQuiet 400W.
--
| TOMASZEK te miejsca omija:
| gazeta.pl*tvn24.pl*onet.pl*facebook.pl*nk.pl
| Niestety, Polska to kraj totalitarny :(

Asrock, Asus... (co kupić)?