Asrock, Asus... (co kupić)?

Data: 2012-01-05 23:32:00
Autor: m4rkiz
Asrock, Asus... (co kupić)?
"$M$" <piotr7112@poczta.onet.pl> wrote in message news:je53fb$ers$1node2.news.atman.pl...
Asrock chyba nie ma renomy - kiedyś więcej siedziałem w sprzęcie,
jak ta firma wchodziła na rynek mówiło się o niej że to najtańszy złom.
   A jak jest teraz? Asus nadal chyba ma markę...
A Asrock? Jak z niezawodnością ich produktów? Bo cena kusi ;-).
Z góry dzięki za przemyślenia.

ja tam przegladam testy i wybieram to co jest najpopularniejsze, bez
ogladania sie na to czy to gigabyte, asrock, asus, msi czy jeszcze
cos innego

w razie problemow - duza szansa ze ktos je juz rozwiazal, biosy pojawiaja
sie w miare czesto, nieraz da sie wybrac najlepsze kombinacje sterownikow
(wazne w przypadku korzystania z wynalazkow intela siedzacych w ich\r1
jak cache na ssd itd)

gdyby zdazyla sie duza wtopa sprzetowa producent nie bedzie mogl jej
zignorowac (vide obecne problemy gigabyte)

teraz mecze P8Z68-V PRO - byla opisana na dziesiatkach portalow,
kupily ja dziesiatki czy setki tysiecy ludzi, jedyny istotny minus
(wynikajacy z chipsetu) to mala ilosc linii pcie

kiedys mialem manie dobierania sprzetu dokladnie pod swoje potrzeby,
ale czesto okazywalo sie ze nowego biosu (i supportu nowych procesorow
w mniejszym procesie) nie bedzie, 'bo nie', ze sterownik do zintegrowanej
dzwiekowki sypie bsodami 'bo tak' itd. itp...

Data: 2012-01-06 07:35:35
Autor: Pan Piskorz
Asrock, Asus... (co kupić)?
W dniu 2012-01-06 00:32, m4rkiz pisze:
ja tam przegladam testy i wybieram to co jest najpopularniejsze, bez
ogladania sie na to czy to gigabyte, asrock, asus, msi czy jeszcze
cos innego

Całkiem słuszne podejście.
P.

Data: 2012-01-08 12:07:55
Autor: Andre
Asrock, Asus... (co kupić)?
m4rkiz wrote:

gdyby zdazyla sie duza wtopa sprzetowa producent nie bedzie mogl jej
zignorowac (vide obecne problemy gigabyte)

Czy moglbym prosic o nieco szersze omowienie problemow gigabyte'a?
Chce wlasnie kupic jedna z ich plyt i warto poczytac...

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2012-01-08 13:44:06
Autor: m4rkiz
Asrock, Asus... (co kupić)?

http://pclab.pl/news48156.html

http://pclab.pl/news48167.html

Data: 2012-01-08 14:34:00
Autor: Andre
Asrock, Asus... (co kupić)?
m4rkiz wrote:

http://pclab.pl/news48156.html

http://pclab.pl/news48167.html

Hmm nie wiem co o tym myslec...
Ja co prawda szukam plyty pod AMD, ale albo UD3H albo D2H.
Nie planuje podkrecania, ale na pewno wykorzystanie w 100% procesora 4
rdzeniowego.

Moze jakies rady?

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2012-01-08 19:01:07
Autor: Irokez
Asrock, Asus... (co kupić)?
Użytkownik "Andre" <andy@andy.pl> napisał w wiadomości news:xn0hsuvr45j17xf009news.gazeta.pl...
m4rkiz wrote:
[...]

Nie wiem, Mi się takie droższe Gigabyte pod P4 spaliło (zasilanie mostka na dole, chipset i865PE). Kumplowi też.
Teraz czytam że idą z dymem nowe Intelowskie.
Kiedyś miałem ABIT BH6, potem EPOX, to były płyty.. już nie istnieją firmy.
Teraz mam Asus P5K-E/WiFi, znajomi też na Asusach (Intel i AMD) i działają.

Teraz Asus lub ewentualnie coś ze stajni MSI bym brał

Pozdrofka

--
Irokez

Data: 2012-01-08 21:26:04
Autor: Zenek
Asrock, Asus... (co kupić)?
W dniu 2012-01-08 15:34, Andre pisze:
m4rkiz wrote:

[...]

Zerknij na allegro i sprawdz co ludzie kupuja w duzych ilosciach juz bedziesz wiedzial jakie gowno muchy jedza.

Asrock, Asus... (co kupić)?