Asrock X58 extreme - stan wstrzymania bez wiatraków

Data: 2009-12-13 23:53:11
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Asrock X58 extreme - stan wstrzymania bez wiatraków
Dotychczas w XP (wiem że to grupa sprzętowa) miałem stan wstymania zrealizowany tak, że komputer w nim nie kręcił nawet wiatrakami.
Musiałem w mobo zaktualizować Bios z 1.40 do 1.60 no i wszystko jest ok prócz... stanu wstrzymania.
Owszem - jest on osiągany, ale wiatraki mi się kręcą!

Jest to kwestia sprzętu czy OS?

Wszystko się (prawdopodobnie) chowa do RAMu, dyski się wyłączaja, nawet wiatrak na grafice się wyłącza, ale te podpięte do płyty głównej (możliwe też że ten od procka również - nie widzę) się kręcą - niech je cholera.

Co mogę zrobić, aby przywrócić ten bezwiatrakowy stan wstrzymania?
Był cholernie wygodny :-)

Pozdrawiam i TIA,

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-12-14 00:05:13
Autor: HaWaN
W dniu 2009-12-13 23:53, Adam 'Adak' Kępiński pisze:
[...]

wrócić do starszej (poprzedniej) wersji BIOS'u - ta najwidoczniej ze względów bezpieczeństwa podtrzymuje chociaż minimalną cyrkulację powietrza wewnątrz obudowy

Data: 2009-12-14 00:34:10
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
[...]

Nope.

Wystarczyło ponownie użyć dołączony do płyty ASRock InstantBoot, aby stan włączyć S3.
To wszystko :-)

Swoją drogą po co cyrkulacja powietrza w obudowie - przecież właściwie wszystko jest wyłączone - jedynie RAM jest PODTRZYMYWANY (gdyby był naprawdę włączony to bym się zgodził).