[allegro] Assassin's Creed Brotherhood Codex Edition PS3

Data: 2010-12-10 23:54:13
Autor: fin
[allegro] Assassin's Creed Brotherhood Codex Edition PS3
Witam,

Jakby ktoś był zainteresowany, to pozbywam się jednego egzemplarza Assassin's Creed Brotherhood Codex Edition na PS3, w polskiej wersji językowej.

Najpierw pewien sklep internetowy mnie załatwił i nie miałem żadnej, a teraz nagle pojawiły się dwie, ale od przybytku głowa nie boli.

Tak więc zapraszam:
http://allegro.pl/assassin-s-creed-brotherhood-codex-edition-ps3-pl-i1364111038.html

Pozdro
fin

[allegro] Assassin's Creed Brotherhood Codex Edition PS3