[PSP ]Assassins Creed: Bloodlines

Data: 2009-11-13 18:10:53
Autor: lysiu
[PSP ]Assassins Creed: Bloodlines
I jak znajdujecie nowe AC? [http://www.youtube.com/watch?v=41aNvW8ZVWU]

Moim zdaniem gra ca艂kiem udana. Nie gra艂em w wersj臋 PC, wi臋c nie mog臋 zrobi膰 por贸wnania. Gra si臋 ca艂kiem przyjemnie, misj臋 tyle co gra艂em by艂y do艣膰 wci膮gaj膮ce, ale w sumie niewiele si臋 od siebie r贸偶ni艂y.

Przeciwnicy s膮 strasznie g艂upi, jest ma艂o statyst贸w, z ka偶dej nie powi膮zanej z misj膮 walki mo偶na uciec. Skakanie w wi臋kszo艣ci automatyczne jak w zeldzie. Gra w sumie 艂atwa i kr贸tka, ale warto!

Niekt贸rzy m贸wi膮, 偶e grafika lepsza ni偶 w gow, ale ja si臋 z tym nie zgodz臋.

Sterowanie super, intuicyjne, nie mam zastrze偶e艅, gram bez sprawnej ga艂ki i sobi臋 radz臋 (w ka偶dym momencie mo偶na w艂膮czy膰 pauze i zmieni膰 mapowanie).

Jedyne co mo偶e sprawi膰 k艂opot w grze to znalezienie perfekcyjnej trasy dla misji (pozwalaj膮cej wyko艅czy膰 wszystkich po cichaczu).

Zas艂u偶one 93% (if gow 100%) :-)

--
;-)

[PSP ]Assassins Creed: Bloodlines