Assistance medyczny w praktyce

Data: 2011-04-07 18:02:23
Autor: Borys Pogoreło
Assistance medyczny w praktyce
Cześć,

Jakiś czas temu ktoś mnie tu pytał o opinie, gdy się zastanawiałem nad
skorzystaniem z assistance medycznego w Raifim. Wtedy przeszło bokiem, ale
w ostatni weekend mnie dopadło i to z hukiem. Najpierw 38C, dzień później
39+C - nie jest dobrze, potrzebny lekarz.

Szukam numeru do Raifiego, dzwonię, przebijam się przez menu do konsultanta
i proszę o wizytę domową. Ten bierze ode mnie dane + numer klienta i
obiecuje za chwilę oddzwonić po weryfikacji. Po 25 minutach dzwonię
ponownie i słyszę "nie znajduje pana w systemie". Podaję mu po kolei
wszystkie podejrzane numerki z umowy o otwarcie konta - nic. Jedyne co mogą
mi zaoferować to wizytę płatną i wysłanie im faktury. Do d* krótko mówiąc.

Na szczęście przypomniałem sobie o podobnym ubezpieczeniu z moją nową kartą
mBanku. Szukam numeru, dzwonię, czekam aż automat wygłosi minutową tyradę o
przetwarzaniu danych osobowych (porąbało kogoś?) i zgłaszam swój problem.
Tu też weryfikacja i pani obiecuje oddzwonić. Coś mnie tknęło i pytam, czy
dzwonią z zastrzeżonego - tak. Czyli cały mBank ma hopla na tym punkcie, a
ja mam ACR... Na szczęście pod ręką był telefon bez blokady.

Dalej już wszystko potoczyło się szczęśliwie - lekarz przybył, zbadał, dał
receptę i zwolnienie. Swoje odcierpiałem, dzisiaj złożyłem reklamację w
Raifim. Dali sobie 7 dni na rozpatrzenie, zobaczymy. Ale to ich "premium"
ma u mnie dużą krechę.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-04-07 19:31:15
Autor: Simple Man
W dniu 2011-04-07 18:02, Borys Pogoreło pisze:
Na szczęście przypomniałem sobie o podobnym ubezpieczeniu z moją nową kartą
mBanku.

Która karta mBanku ma takie ubezpieczenie ? (darmowe?)

Data: 2011-04-07 19:35:57
Autor: neoniusz
W dniu 11-04-07 19:31, Simple Man pisze:
Na szczęście przypomniałem sobie o podobnym ubezpieczeniu z moją nową
kartą
mBanku.

Która karta mBanku ma takie ubezpieczenie ? (darmowe?)

VG i VP, reszty nie sprawdzalem.

Data: 2011-04-07 19:39:11
Autor: Simple Man
W dniu 2011-04-07 19:35, neoniusz pisze:
VG i VP, reszty nie sprawdzalem.

Już znalazłem :)
Nawet nie wiedziałem, że też mam coś takiego...

Data: 2011-04-09 12:27:54
Autor: xbartx
Dnia Thu, 07 Apr 2011 18:02:23 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

[...]

Trzeba było brać i później złożyć reklamację, bo pewnie by Ci ją uznali i nic byś nie zapłacił, no chyba że wizyta nie spełniałaby warunków ubezpieczenia do konta. Ogólnie u nich z reklamacjami nie jest źle. --

Data: 2011-04-24 02:12:30
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 9 Apr 2011 12:27:54 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Trzeba było brać i później złożyć reklamację, bo pewnie by Ci ją uznali i nic byś nie zapłacił, no chyba że wizyta nie spełniałaby warunków ubezpieczenia do konta. Ogólnie u nich z reklamacjami nie jest źle.

 I doczekałem się odpowiedzi. Ot, standardowa formułka, że przepraszają i
że oczywiście powinienem był móc skorzystać z assistance. Dopisali, że ktoś
z Uniqa ma się ze mną skontaktować - ciekawe co powie.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-05-11 02:09:16
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On Apr 24, 2:12 am, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:
> [...]

że oczywiście powinienem był móc skorzystać z assistance. Dopisali, że ktoś
z Uniqa ma się ze mną skontaktować - ciekawe co powie.

Prawdopodobnie będą ubolewali głęboko, że nie byli w stanie
wyświadczyć usługi. Oszczędność w słowach i deklaracjach, a to po to,
żeby od Ciebie usłyszeć ewentualnie, czy będziesz chciał zadość
uczynienie wyrażone w PLN czy w naturze.

Assistance medyczny w praktyce