Data: 2011-04-07 18:02:23 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Assistance medyczny w praktyce | |
Cześć,
Jakiś czas temu ktoś mnie tu pytał o opinie, gdy się zastanawiałem nad skorzystaniem z assistance medycznego w Raifim. Wtedy przeszło bokiem, ale w ostatni weekend mnie dopadło i to z hukiem. Najpierw 38C, dzień później 39+C - nie jest dobrze, potrzebny lekarz. Szukam numeru do Raifiego, dzwonię, przebijam się przez menu do konsultanta i proszę o wizytę domową. Ten bierze ode mnie dane + numer klienta i obiecuje za chwilę oddzwonić po weryfikacji. Po 25 minutach dzwonię ponownie i słyszę "nie znajduje pana w systemie". Podaję mu po kolei wszystkie podejrzane numerki z umowy o otwarcie konta - nic. Jedyne co mogą mi zaoferować to wizytę płatną i wysłanie im faktury. Do d* krótko mówiąc. Na szczęście przypomniałem sobie o podobnym ubezpieczeniu z moją nową kartą mBanku. Szukam numeru, dzwonię, czekam aż automat wygłosi minutową tyradę o przetwarzaniu danych osobowych (porąbało kogoś?) i zgłaszam swój problem. Tu też weryfikacja i pani obiecuje oddzwonić. Coś mnie tknęło i pytam, czy dzwonią z zastrzeżonego - tak. Czyli cały mBank ma hopla na tym punkcie, a ja mam ACR... Na szczęście pod ręką był telefon bez blokady. Dalej już wszystko potoczyło się szczęśliwie - lekarz przybył, zbadał, dał receptę i zwolnienie. Swoje odcierpiałem, dzisiaj złożyłem reklamację w Raifim. Dali sobie 7 dni na rozpatrzenie, zobaczymy. Ale to ich "premium" ma u mnie dużą krechę. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2011-04-07 19:31:15 | |
Autor: Simple Man | |
Assistance medyczny w praktyce | |
W dniu 2011-04-07 18:02, Borys Pogoreło pisze:
Na szczęście przypomniałem sobie o podobnym ubezpieczeniu z moją nową kartą Która karta mBanku ma takie ubezpieczenie ? (darmowe?) |
|
Data: 2011-04-07 19:35:57 | |
Autor: neoniusz | |
Assistance medyczny w praktyce | |
W dniu 11-04-07 19:31, Simple Man pisze:
Na szczęście przypomniałem sobie o podobnym ubezpieczeniu z moją nową VG i VP, reszty nie sprawdzalem. |
|
Data: 2011-04-07 19:39:11 | |
Autor: Simple Man | |
Assistance medyczny w praktyce | |
W dniu 2011-04-07 19:35, neoniusz pisze:
VG i VP, reszty nie sprawdzalem. Już znalazłem :) Nawet nie wiedziałem, że też mam coś takiego... |
|
Data: 2011-04-09 12:27:54 | |
Autor: xbartx | |
Assistance medyczny w praktyce | |
Dnia Thu, 07 Apr 2011 18:02:23 +0200, Borys PogoreĹo napisaĹ(a):
Szukam numeru do Raifiego, dzwoniÄ, przebijam siÄ przez menu do Trzeba byĹo braÄ i później zĹoĹźyÄ reklamacjÄ, bo pewnie by Ci jÄ uznali i nic byĹ nie zapĹaciĹ, no chyba Ĺźe wizyta nie speĹniaĹaby warunkĂłw ubezpieczenia do konta. OgĂłlnie u nich z reklamacjami nie jest Ĺşle. -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2011-04-24 02:12:30 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Assistance medyczny w praktyce | |
Dnia Sat, 9 Apr 2011 12:27:54 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):
Trzeba było brać i później złożyć reklamację, bo pewnie by Ci ją uznali i nic byś nie zapłacił, no chyba że wizyta nie spełniałaby warunków ubezpieczenia do konta. Ogólnie u nich z reklamacjami nie jest źle. I doczekałem się odpowiedzi. Ot, standardowa formułka, że przepraszają i że oczywiście powinienem był móc skorzystać z assistance. Dopisali, że ktoś z Uniqa ma się ze mną skontaktować - ciekawe co powie. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2011-05-11 02:09:16 | |
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl | |
Assistance medyczny w praktyce | |
On Apr 24, 2:12 am, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:
Dnia Sat, 9 Apr 2011 12:27:54 +0000 (UTC), xbartx napisał(a): Prawdopodobnie będą ubolewali głęboko, że nie byli w stanie wyświadczyć usługi. Oszczędność w słowach i deklaracjach, a to po to, żeby od Ciebie usłyszeć ewentualnie, czy będziesz chciał zadość uczynienie wyrażone w PLN czy w naturze. |
|