Assistance medyczny w praktyce

Data: 2011-04-09 12:27:54
Autor: xbartx
Assistance medyczny w praktyce
Dnia Thu, 07 Apr 2011 18:02:23 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

Szukam numeru do Raifiego, dzwoniÄ™, przebijam siÄ™ przez menu do
konsultanta i proszÄ™ o wizytÄ™ domowÄ…. Ten bierze ode mnie dane + numer
klienta i obiecuje za chwilę oddzwonić po weryfikacji. Po 25 minutach
dzwonię ponownie i słyszę "nie znajduje pana w systemie". Podaję mu po
kolei wszystkie podejrzane numerki z umowy o otwarcie konta - nic.
Jedyne co mogą mi zaoferować to wizytę płatną i wysłanie im faktury. Do
d* krótko mówiąc.

Trzeba było brać i później złożyć reklamację, bo pewnie by Ci ją uznali i nic byś nie zapłacił, no chyba że wizyta nie spełniałaby warunków ubezpieczenia do konta. Ogólnie u nich z reklamacjami nie jest źle. --

Data: 2011-04-24 02:12:30
Autor: Borys Pogore³o
Assistance medyczny w praktyce
Dnia Sat, 9 Apr 2011 12:27:54 +0000 (UTC), xbartx napisa³(a):

Trzeba by³o braæ i pó¼niej z³o¿yæ reklamacjê, bo pewnie by Ci j± uznali i nic by¶ nie zap³aci³, no chyba ¿e wizyta nie spe³nia³aby warunków ubezpieczenia do konta. Ogólnie u nich z reklamacjami nie jest ¼le.

 I doczeka³em siê odpowiedzi. Ot, standardowa formu³ka, ¿e przepraszaj± i
¿e oczywi¶cie powinienem by³ móc skorzystaæ z assistance. Dopisali, ¿e kto¶
z Uniqa ma siê ze mn± skontaktowaæ - ciekawe co powie.

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-05-11 02:09:16
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On Apr 24, 2:12 am, Borys Pogore³o <bo...@pl.edu.leszno> wrote:
> [...]

¿e oczywi¶cie powinienem by³ móc skorzystaæ z assistance. Dopisali, ¿e kto¶
z Uniqa ma siê ze mn± skontaktowaæ - ciekawe co powie.

Prawdopodobnie bêd± ubolewali g³êboko, ¿e nie byli w stanie
wy¶wiadczyæ us³ugi. Oszczêdno¶æ w s³owach i deklaracjach, a to po to,
¿eby od Ciebie us³yszeæ ewentualnie, czy bêdziesz chcia³ zado¶æ
uczynienie wyra¿one w PLN czy w naturze.

Assistance medyczny w praktyce