Assistance na europe?

Data: 2010-08-04 02:43:13
Autor: lzepolak
Assistance na europe?
Hej,

Mam wykupione ubezpieczenie AC/OC, ale poskapilem na Assistance - nie
myslalem ze bedzie mi potrzebne, chyba nigdy nie jechalem autem dalej
niz 200km. Gdzie mozna (i warto) wykupic Assistance z mysla o jezdzie
po Europie? Chodzi mi o w miare szybka pomoc drogowa, ze jak cos sie
zepsuje na amen to nie wydam paru tysiecy na holowanie do Polski.

JAcek

Data: 2010-08-04 10:52:33
Autor: Waldek Godel
Assistance na europe?
Dnia Wed, 4 Aug 2010 02:43:13 -0700 (PDT), lzepolak napisa³(a):

http://klub.chip.pl/wincat2/news/netykieta.htm
czwarta kropka od góry.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-08-04 14:32:52
Autor: KJ Siła Słów
Assistance na europe?
lzepolak pisze:
[...]

Nie wiem gdzie kupisz assistance które doholuje Cię aż do Polski, był tu jakić wątek o tym, ale nie potrafię go znaleźć.

Dokupienie assistance na Europe powinno bć najtańsze w tej firmie gdzie masz AC/OC. Ale to raczej też będzie obejmować holowanie do pobliskiego warsztatu, nie powrót na lawecie do Polski.

KJ

Assistance na europe?