Assistance na kilka dni ?

Data: 2013-04-23 22:21:36
Autor: h.w.d.p.
Assistance na kilka dni ?
Wybieram sie za granice (Slowacja) na kilka dni autem, ktorego nie jestem do konca pewny. Czy zna ktos oferte ubezpieczenia asistance (takiego na kilka dni) by w razie awarii samochodu scholowali mi auto pod dom ? Mam zwykle OC tylko na pelnego AC nie chce kupowac.

ja znam. mozesz mi zaplacic 500 zl jako polisa i jesli zepsuje ci sie wozek to przyjade i cie sholuje pod sam dom w PL. pasuje?

Data: 2013-04-23 22:36:28
Autor: esky.krytyczny.garbacki
Assistance na kilka dni ?
W dniu wtorek, 23 kwietnia 2013 22:21:36 UTC+2 użytkownik h.w.d.p. napisał:
> [...]

ja znam. mozesz mi zaplacic 500 zl jako polisa i jesli zepsuje ci sie wozek to przyjade i cie sholuje pod sam dom w PL. pasuje?
Witam

Nie, dziekuje. Jak nie potrafisz sklecic poprawnie kilku zdan to auta, nawet zepsutego, tez Cie nie dam :P

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2013-04-24 14:54:45
Autor: h.w.d.p.
Assistance na kilka dni ?
Nie, dziekuje. Jak nie potrafisz sklecic poprawnie kilku zdan to auta, nawet zepsutego, tez Cie nie dam :P

przynajmniej umiem wiersze zawijac. a ciebie po prostu nie stac.

Assistance na kilka dni ?