Assistance na miesiąc - gdzie?

Data: 2013-06-20 02:44:55
Autor: Sebastian
Assistance na miesiąc - gdzie?
Witam

Gdzie polecacie wykupić ubezpieczenie Assistance na Europę(kraje unii) na auto osobowe (do 10 lat) z typowym zakresem: pomoc, naprawa, nocleg itp na okres jednego miesiąca?

pozdrawiam
Sebastian

Data: 2013-06-20 12:10:56
Autor: Ergie
Użytkownik "Sebastian"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d0acaf97-0752-4c8c-a134-d3b50653cb20@googlegroups.com...

Gdzie polecacie wykupić ubezpieczenie Assistance na Europę(kraje unii) na auto osobowe (do 10 lat) z typowym zakresem: pomoc, naprawa, nocleg itp na okres jednego
miesiąca?

mBank ma taką ofertę - płacisz miesięczną opłatę i korzystasz tak długo jak chcesz (minimum jeden miesiąc) W teorii zakres ochrony tez jest sensowny ale w praktyce jeszcze nie skorzystałem.

Pozdrawiam
ergie

Data: 2013-06-20 03:26:44
Autor: Sebastian
W dniu czwartek, 20 czerwca 2013 12:10:56 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

mBank ma taką ofertę - płacisz miesięczną opłatę i korzystasz tak długo jak chcesz (minimum jeden miesiąc) W teorii zakres ochrony tez jest sensowny ale w praktyce jeszcze nie skorzystałem.

Ma ale ubezpieczenie obowiązuje od pierwszego kolejnego miesiąca - wiec jak jadę 26-tego to się nie załapie.

pozdrawiam

Data: 2013-06-20 15:23:25
Autor: Tomaszek
Assistance na miesiąc - gdzie?