[OT?] Assistance w Aliorze - korzystał ktoś?

Data: 2010-07-19 11:53:05
Autor: ererer
[OT?] Assistance w Aliorze - korzystał ktoś?
Wybieram się na wakacje i przypomniał mi się o ubezpieczenie z Aliora. Mam nadzieję, że nie będę musiał korzystać. Przejrzałem OWU, ale zapytam - warto dzwonić po ewentualną pomoc? Wszędzie podane są kwoty limitów, a nie zdziwiłbym się gdyby cennik był kilka razy wyższy od rynkowego ;)

Dzięki za ew. odpowiedzi.

--
ererer

[OT?] Assistance w Aliorze - korzystał ktoś?