Assistance z mBanku - ma ktoś

Data: 2011-10-18 15:49:30
Autor: Dysiek
Assistance z mBanku - ma ktoś
Chodzi o wariant permium - 18zł/mc. Jak się to ma do normalnego assistance? Czy w normalnym assistance też są limity (2 interwencje /rok) ?

Drogo. Poza tym zawsze warto czytac warunki ubezpieczenia.

W Liberty Direct za 120 zl mam premium assistance:
- 600 zl na holowanie w PL, 500E za granica
- holowanie nawet spod bramy domu (niektore TU daja limit - np. min. 50 km od domu)
- pojazd zastepczy na 4 doby
- noclegi *** w razie awarii max 4 doby

W PZU mam na motocykl premium assistance za 130 zł (tylko Polska):
- holowanie do 150 km
- holowanie nawet spod bramy domu
- pojazd zastepczy na 7 dni
- nocleg do 3 dni