Assistance za granicÄ? dla starszego samocho du

Data: 2011-02-02 09:06:54
Autor: Uncle Pete
Assistance za granicÄ? dla starszego samocho du
Witam,

Czy słyszał ktoś o możliwości wykupienia ubezpieczenia assistance dla 12-letniego samochodu, które działałoby za granicą (w UE)? Wystarczy na krótki okres (np. 10 dni). Szukam i nie mogę znaleźć nic poza kartą ADAC, która mi w tej chwili nie pasuje (potrzebuję szybko).

Pozdrawiam,

Piotr

Data: 2011-02-02 09:58:43
Autor: Dominik & Co
Assistance za granicÄ? dla starszego samo chodu
W dniu 02-02-2011 09:06, Uncle Pete rzecze:

[...]

Przykładowo:
http://www.sospzmot.pl/
http://www.starter24.pl/PL/
(ale AFAIK nie mają krótkookresowych polis)
i pewnie jeszcze inne.

--
Dominik (& kÄ…pany)

Data: 2011-02-02 18:10:32
Autor: Uncle Pete
[...]

Dzięki! Ceny są zachęcające, więc może być polisa roczna :)

Piotr

Data: 2011-02-02 15:38:29
Autor: MadMan
Assistance za granicÄ? dla starszego samocho du
Dnia Wed, 02 Feb 2011 09:06:54 +0100, Uncle Pete napisa³(a):

Czy s³ysza³ kto¶ o mo¿liwo¶ci wykupienia ubezpieczenia assistance dla 12-letniego samochodu, które dzia³a³oby za granic± (w UE)? Wystarczy na krótki okres (np. 10 dni). Szukam i nie mogê znale¼æ nic poza kart± ADAC, która mi w tej chwili nie pasuje (potrzebujê szybko).

http://www.mbank.pl/download/ubezpieczenia/OWU/OWU_Assistance_Auto24h.pdf
niestety nie da siê szybko, bo to zaczê³oby dzia³aæ od marca. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-02-02 18:16:55
Autor: Uncle Pete
Assistance za granic? dla starszego samochodu
http://www.mbank.pl/download/ubezpieczenia/OWU/OWU_Assistance_Auto24h.pdf
niestety nie da siê szybko, bo to zaczê³oby dzia³aæ od marca.

Dziêki za trop, byæ mo¿e skorzystam w przysz³o¶ci.

Pozdrawiam,

Piotr

Data: 2011-02-02 18:17:49
Autor: Uncle Pete
Assistance za granicÄ? dla starszego samo chodu
mBank sprawdzales?

Przed chwilą sprawdziłem. Można ubezpieczyć się tylko od marca, a ja potrzebuję w lutym :(

Pozdrawiam,

Piotr

Assistance za granicÄ? dla starszego samocho du