Asstra II - ile kg moge zaladowac

Data: 2011-03-29 11:29:03
Autor: bratPit[pr]
Asstra II - ile kg moge zaladowac
Dzis musze zaladowac
23 paczki paneli
to daje wagę 350kg

nie będzie to problem?

Astra zwykla 5 drzwi

nic się nie stanie, o ile - tak jak już napisali koledzy - równo rozłożysz, jeżeli naładujesz do bagażnika to mogą w skrajnym przypadku na dużych dziurach popękać końcówki zwojów sprężyn tylnych bo to się czasem zdarzało w przeładowanych Astrach G,

brat

Data: 2011-03-29 16:39:50
Autor: Amir
[...]

dał radę 380kg ale siedział i fatalnie się jechało jak z jajkiem
mimo, ze mam 2.0l 16V z spreżynami wzmocnionymi pod holowanie
kempingu, za które dałem 800zł w ASO.

Data: 2011-03-29 19:32:32
Autor: J_K_K
Asstra II - ile kg moge zaladowac
Użytkownik "Amir" <SPAMdidotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imsqvl$ak8$1inews.gazeta.pl...
mimo, ze mam 2.0l 16V

Nie mimo, a m. in. dlatego :-)
W kombi 1.6 16V zdarzało mi się wozić ~0,5 T cementu + moja osoba
i dawał radę :-)
(kombi = też mocniejsze sprężyny,
+ większość masy ładunku za przednimi siedzeniami).

Pzdr

JKK

Asstra II - ile kg moge zaladowac