Data: 2011-09-12 09:32:22 | |
Autor: Robert_J | |
Aster łamie prawo | |
Stacja RTL została wyłączona czas walki Adamka z Kliczką. Jest to niezgodne z regulaminem i umową z RTL. Zgodnie z prawem mają transmitować program bez przewy. RTL nie nakazało blokady tego kanału. Czyli jest to podstawa do wypowiedzenia umowy. Ale umowa na którą się powołujesz jest między operatorem a nadawcą :-). I nie wiesz czy RTL nie nakazał wyłączyć transmisji. Zawsze mogą powiedzieć że akurat była awaria ;-). |
|
Data: 2011-09-12 19:14:53 | |
Autor: rageofhonor | |
Aster łamie prawo | |
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w wiadomości news:j4kcj6$cge$1news.onet.pl... Stacja RTL została wyłączona czas walki Adamka z Kliczką. Jest to niezgodne z regulaminem i umową z RTL. Zgodnie z prawem mają transmitować program bez przewy. RTL nie nakazało blokady tego kanału. Czyli jest to podstawa do wypowiedzenia umowy. Nie mogą powiedzieć że była awaria bo był ekran z informacją że organizatorzy tak chcieli. Na dodatek kłamali bo pisali chyba jeszcze że RTL im kazał. Jednak kilka osób które pisały email do RTL dostali odpowiedź że RTL nie nakazuje kodowania. |
|
Data: 2011-09-13 10:04:58 | |
Autor: Robert_J | |
Aster łamie prawo | |
Nie mogą powiedzieć że była awaria bo był ekran z informacją że organizatorzy tak chcieli. Na dodatek kłamali bo pisali chyba jeszcze że RTL im kazał. Jednak kilka osób które pisały email do RTL dostali odpowiedź że RTL nie nakazuje kodowania. Bo to nie RTL nakazywał, ale jakaś polska kancelaria prawna wynajęta przez menagerów Kliczki. Papugi rozesłały pisma do większych sieci z "groźbą" i nakazali wyłączyć transmisję. UKE wypowiedziało się że nie ma to żadnych podstaw prawnych, ale jak widać niektórzy wymiękli i wyłączyli... |
|
Data: 2011-09-13 10:27:09 | |
Autor: Big Jack | |
Aster łamie prawo | |
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/j4n2sg$e2g$1@news.onet.pl *Robert_J* napisał(-a): Bo to nie RTL nakazywał, ale jakaś polska kancelaria prawna A tam wymiękli. Z takim samym efektem ta mityczna kancelaria wszystkim zainteresowanym obejrzeniem walki mogła nakazać wykupienie PPV zamiast korzystania z darmochy. To kablówki zwietrzyły możliwość ukręcenia lodów, z czego skrzętnie skorzystały. I powiem tyle, że jeśli temu procederowi na samym jego początku łba się nie urwie, to będzie kwitł, bo brak dotkliwych konsekwencji tylko rozzuchwali operatorów. KRRiT powinna się tym zająć i wdeptać w ziemię kablówki, które w celu osiągnięcia zysku pozwoliły sobie wyciąć to, co na co dzień dają free. I nie UKE, a przewodniczący KRRiT. -- Big Jack ////// GG: 660675 ( o o) -- ooO-( )-Ooo- |
|
Data: 2011-09-13 10:32:09 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Aster łamie prawo | |
W dniu 2011-09-13 10:27, Big Jack pisze:
W wiadomości UPC tak zrobiło - za 39,90zł. I ludzie płacili. |
|
Data: 2011-09-13 15:24:38 | |
Autor: bufi | |
Aster łamie prawo | |
Artur Maśląg wrote:
UPC tak zrobiło - za 39,90zł. I ludzie płacili. Ale za co? Za ten RTL co w normalnych warunkach jest FTA, czy za PPV z prawdziwego zdarzenia, bez reklam w HD itp.? P. |
|
Data: 2011-09-13 21:58:02 | |
Autor: Artur Maśląg | |
Aster łamie prawo | |
W dniu 2011-09-13 17:24, bufi pisze:
Artur Maśląg wrote: "Za jajco" :) Płacili za PPV z polskim komentarzem i być może HD - o to musisz zapytać tych, którzy zapłacili i oglądali. Aster i kilku mniejszych operatorów Cable TV zwyczajnie obcięło RTL nie dając nic w zamian. |
|
Data: 2011-09-14 19:58:49 | |
Autor: jerzu | |
Aster łamie prawo | |
On Tue, 13 Sep 2011 21:58:02 +0200, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com>
wrote: "Za jajco" :) Płacili za PPV z polskim komentarzem i być może HD Było 2 x SD i 1 x HD. Ale tylko w cyfrowej ofercie. W analogu RTLu nie ma od... nawet już nie pamiętam od kiedy, więc nie musieli nic wycinać. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 |
|
Data: 2011-09-14 20:02:08 | |
Autor: jerzu | |
Aster łamie prawo | |
On Wed, 14 Sep 2011 19:58:49 +0200, jerzu
<to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote: Było 2 x SD i 1 x HD. Ale tylko w cyfrowej ofercie. W analogu RTLu nie W ofercie cyfrowej RTLu też nie ma, to tak tytułem uzupełnienia. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 |
|
Data: 2011-09-16 15:54:56 | |
Autor: rageofhonor | |
Aster łamie prawo | |
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:uvq177tur7m4aj89a6tij5870qr98vscj94ax.com... On Wed, 14 Sep 2011 19:58:49 +0200, jerzu Niby wszystko już praktycznie leci w cyfrze RTL: MPEG-2 Jest jeszcze RTL HD ale płatny i nie wiem czy można to wykupić w Polsce |
|
Data: 2011-09-13 10:51:36 | |
Autor: Robert_J | |
Aster łamie prawo | |
To kablówki zwietrzyły możliwość ukręcenia lodów, z czego skrzętnie skorzystały. Właściwie to masz rację. Faktycznie ten powód jest bardziej wiarygodny :-). Duże sieci mają w swojej ofercie VOD, PPV i mogą takie numery odwalać... Ale to chwyty trochę poniżej pasa, wkurzające klientów... KRRiT powinna się tym zająć i wdeptać w ziemię kablówki, które w celu osiągnięcia zysku pozwoliły sobie wyciąć to, co na co dzień dają free. Tu też masz rację. Pomijam umowę klient-operator, ale w umowach operatorów z nadawcami jest klauzula że program ma być reemitowany w całości, bez naruszania jego integralności, bez żadnych wstawek, przerw itd... Czyli Aster przyciął w tzw. ch...a. |
|
Data: 2011-09-13 11:05:17 | |
Autor: Big Jack | |
Aster łamie prawo | |
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/j4n5jt$nir$1@news.onet.pl *Robert_J* napisał(-a): KRRiT powinna się tym zająć i wdeptać w ziemię kablówki, Tu też masz rację. Pomijam umowę klient-operator, ale w Wtedy nie szczyp się i pisz. W sprawach skarg i wniosków http://www.krrit.gov.pl/dla-abonentow-i-konsumentow/kontakt-i-formularze/ Pamiętaj o podaniu swoich danych teleadresowych jeśli chcesz mieć szanse na odpowiedź. -- Big Jack ////// GG: 660675 ( o o) -- ooO-( )-Ooo- |
|
Data: 2011-09-14 09:50:45 | |
Autor: adresss | |
Aster łamie prawo | |
On Tue, 13 Sep 2011 10:04:58 +0200, "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl>
wrote: Nie mogą powiedzieć że była awaria bo był ekran z informacją że organizatorzy tak chcieli. Na dodatek kłamali bo pisali chyba jeszcze że RTL im kazał. Jednak kilka osób które pisały email do RTL dostali odpowiedź że RTL nie nakazuje kodowania. to powinni napisac do samego RTL a nie do polskich operatorow. To RTL wykupujac prawa do transmisji wykupil jest na cala Europe (bo FTA) i w umowie nie bylo napisane, ze musza zakodowac. No bo niby jak mieli zakodowac, skoro Niemcy/Austriacy/Szwajcarzy nie maja kart kodowych w swoich dekoderach. Patrzac teraz na umowy RTL z polskimi operatorami, to tam tez nie ma zapisow, ze maja kodowac w swoich sieciach i ograniczac dostep. Maja retransmitowac tak, jak leci....... Mysle, ze jakby zalozyc pozew zbiorowy przeciwko operatorom, ktorzy w PL zablokowali przed walka mozliwosc ogladania RTL, to przy takiej masie ludzkiej daloby sie wynajac dobrych prawnikow. Skoro walka byla warta 40 zl/ to wlasnie tyle mogliby ludzie zarzadac (nawet jak ktos nie mial ochoty ogladac, tez moglby sie zapisac) ze zabrano mu mozliwosc. Poza tym UKE powinno sie zajac ta sprawa i ze swojej "banki" tez cos przylozyc. Wg mnie w Polsce nagminnie lamane sa prawa konsumenckie w tej materii: - brak modulow z kartami (dla tych standarowych abonamentow, gdzie bierzemy dekoder lub modul z karta) - takze w sieciach kablowych - "ubezwlasnowolniona" lista kanalow - w sieciach kablowych podstawowe kanaly (naziemnne, FTA z satelity, nie-premium) powinny byc w kablu FTA - na zasadzie masz kabel mozesz ogladac na 1-2-3 telewizorach i mozesz to sobie nagrac na swojej nagrywarce - kanaly z dvb-t powinny byc w kablu w standardzie dvb-t za 1 zl a nie za 1 zl + 16 zl za konserwacje anteny (jak zwal tak zwal): w ASter jest to tak wlasnie i to w analogu. - wybor swojego pakietu programu: programy na sztuki Mysle, ze wiecej by sie znalazlo. -- ThinkXtra |