Aster, podlaczenie.

Data: 2009-09-16 21:58:07
Autor: MaW
Aster, podlaczenie.

Użytkownik "Pawel" <pawel.janasWYTNIJTO@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:1c2d.000002b2.4ab0887anewsgate.onet.pl...
Czesc,
Sorki za pewnie durne dla Was pytanie ale nie jestem zbyt techniczny :)
Wczoraj czlowiek z Aster zalozyl mi dekoder (bez dysku), przy okazji zmienil
gniazdo antenowe w scianie na swoje, takie z wkrecanym kablem na gwint.
Dekoder jest poldlaczony do tv przez hdmi, ale mam jeszcze nagrywarke i nie wiem
jak to najlepiej polaczyc zeby nagrywala programy z dekodera. Polaczylem
nagrywarke z dekoderem euro ale nie dziala, a component w dekoderze jest
zablokowany.

Spróbuj menu->ustawienia->dzwiek i obraz->Scart i sygnał wyjscia ustaw na composite. Przy tym ustawieniu mam obraz i przez HDMi i przez scart

MaW

Data: 2009-09-19 00:52:06
Autor: Pawel
Aster, podlaczenie.
Dobra, sam to rozgryzlem :)
Pisze jak by ktos kiedys potrzebowal.
Potrzebne sa dwa kable euro. Dekoder <-> nagrywarka + nagrywarka <-> TV.
pozdro. P.

--

Aster, podlaczenie.