Astra G 2.0 i nieszczesna pompa VP44

Data: 2009-08-17 13:53:42
Autor: Tomasz O.
Astra G 2.0 i nieszczesna pompa VP44
Witam i od razu proszę o pomoc. Przeszperałem już chyba cały internet i nic nie wiem.

Pacjenta to Astra G z tym nieszczęśnym dizlem 2.0 X20DTI. Auto kupiłem, przejchałem 40 km. Tak dobrze widzicie przejechałem 40 (czterdzieści) km i umarło. Po wykluczeniu chyba wszystkiego padło, że pompa. Naprawa sterownika u mnie sięgała nawet 1500 pln. W związku z tym co wyczytałem na różnych forach (że wymiana
tranzystorka to tylko chwilowe lekarstwo) postanowiłem kupić pompę po regeneracji. No i tak się stało. Kupiłem, zamontowałem i lipa. Auto nie odpaliło. Odczyt błędów 1631, 1651, 1345. Gość od którego zakupiłem pompę, na telefon bez słowa protestu stwierdził, że wypadki się zdażają i przysłał następną. Wczoraj po montażu i odpowietrzeniu całego układu z nadzieją przystąpiłem do rozruchu i ku...wa nic. Auto dalej nie chce odpalić. Błędów jeszcze nie zczytałem ale pewnie będzie to samo.
Nasuwa mi się tak na prawdę tylko jedno pytanie. Czy po zamontowaniu innej pompy, chociaż z tym samym kodem trzeba auto oddać gdzieś na komputer żeby zestroić całą elektronikę? Gość od którego kupiłem pompę twierdzi, że nie. W necie różne wersje odpowiedzi widziałem i już zgłupiałem do końca.
LUDZIE RATUJCIE. Z góry wielkie dzięki za pomoc.

Tomasz

Data: 2009-08-17 14:18:52
Autor: PaweL
Astra G 2.0 i nieszczesna pompa VP44
 Odczyt błędów 1631, 1651, 1345.

błędy 16xx to nie immobiliser?

Data: 2009-08-17 15:26:24
Autor: Tomasz O.
Użytkownik "PaweL" <lespawmalpa@interia.pl> napisał w wiadomości news:h6bgjs$2lo$1news.interia.pl...
Odczyt błędów 1631, 1651, 1345.

błędy 16xx to nie immobiliser?

1631 Uszkodzony sterownik pompy wtryskowej
1651 Nieprawidłowe sygnały na magistrali CAN
1345  Uszkodzenie pompy wtryskowej
--
Tomasz Okoński
tomasz.okonski@onet.eu

Data: 2009-08-17 14:38:58
Autor: mz
Astra G 2.0 i nieszczesna pompa VP44
Ja wymieniałem pompe w Zafirze (całość 5 tys zł). I z tego co wiem pompa ma swój sterownik i żeby działała komputer samochodu musi "ją widzieć". Po włożeniu pompy oddałem auto do ASO i tam mi całośc zestroili i odpowietrzyli. Samochód chodzi juz 2 tydzień i narazie sobie chwale.

Data: 2009-08-17 15:54:13
Autor: Amir
Astra G 2.0 i nieszczesna pompa VP44
droga naprawa
dlatego dizla nie chcialem w oplu astrze

Data: 2009-08-17 14:38:59
Autor: Budinese
Astra G 2.0 i nieszczesna pompa VP44
Ja na priva mogę wysłać namiary do mechanika, robi głównie ople. Namiar na niego znalazłem na jakimś forum, gdy w mojej astrze G 2.0 DTL spadła moc, nie jechała więcej niż 90km/h i świeciła się kontrolka silnika. Jako że była to sobota rano obdzwoniłem wszytkie warsztaty i salony opla z zapytaniem co robić czy można jeździć bo auto było mi potrzebne. Wszyscy kazali mi przyjechać w poniedziałek na komputer. Dopiero ten gość powiedział że przy spokojnej jeżdzie nic się nie stanie i kazał przyjechać do siebie w poniedziałek. Przyjechałem, podniosłem maske, gość zagrzebał wyciągnął jakiś pęknięty wężyk z szuflady wyciągnął nowy, założył, kontrolka silnika zgasła autko hula. 5 min roboty, 0 zł mnie to kosztowało. Od tej pory go polecam i do niego jeżdze.

Pozdrawiam
Budinese

Data: 2009-08-18 23:14:19
Autor: Artur Miller

Użytkownik "Tomasz O." <tomasz.okonski@onet.eu> napisał w wiadomości news:h6bg3a$l3k$1news.onet.pl...
Witam i od razu proszę o pomoc. Przeszperałem już chyba cały internet i nic nie wiem.

Pacjenta to Astra G z tym nieszczęśnym dizlem 2.0 X20DTI. Auto kupiłem,

przy okazji - czemu nieszczęsnym ? przymierzam sie do zakupu Astry z dizlem, ale z silnikiem Y20DTH - jakies opinie o nim ?

@

Data: 2009-08-19 10:26:29
Autor: Tomasz O.
Użytkownik "Artur Miller" <armi@nigdzie.pl> napisał w wiadomości news:h6f4e0$4mc$1news.interia.pl...

przy okazji - czemu nieszczęsnym ? przymierzam sie do zakupu Astry z dizlem, ale z silnikiem Y20DTH - jakies opinie o nim ?

Dowiedz się czy w nim też jest pompa VP44. Wydaje mi się, że tak. Jeżeli to jest ta pompa to wrzuć w google i poczytaj o awariach tych pomp i ich sterowników. Koszty naprawy tych awari są dość poważne. Nowa pompa to zależnie od kodu jaki ma od 5 do 11 tyś pln. Ogólnie z tego co ludzie piszą to te pompy wytrzymują w granicach 150 - 200 kkm. Jeżeli auto które kupisz ma coś koło tego to możesz szybko spodziewać się kłopotów. Do tego dochodzi również ciężko znaleźć majstra który chce to zrobić i durny układ paliwowy bardzo wrażliwy na  zapowietrzanie. Decyzja należy do Ciebie.

Tomasz

Data: 2015-04-19 12:24:22
Autor: kp19792014
Astra G 2.0 i nieszczesna pompa VP44
witam. zajmujemy się profesjonalną regeneracją sterowników psg5 pomp wtryskowych bosch vp44 i vp30 jak i regeneracją mechaniczną. jeżeli samochód zgasł nagle lub nie odpala po postoju to winna jest tylko elektronika. koszt usługi to 300 zł. Wystawiamy rachunek oraz dajemy gwarancję na rok czasu. Zapraszam do P.U.H Omega ul. Mickiewicza 31/31 27-600 Sandomierz tel. 510667029 lub na http://www.puhomega.pl. Jest tam wiele ciekawych filmów zwiazanych z pompami vp44 i vp30

Astra G 2.0 i nieszczesna pompa VP44