Astra G 2.0 i nieszczesna pompa VP44

Data: 2009-08-18 23:14:19
Autor: Artur Miller
Astra G 2.0 i nieszczesna pompa VP44

Użytkownik "Tomasz O." <tomasz.okonski@onet.eu> napisał w wiadomości news:h6bg3a$l3k$1news.onet.pl...
Witam i od razu proszę o pomoc. Przeszperałem już chyba cały internet i nic nie wiem.

Pacjenta to Astra G z tym nieszczęśnym dizlem 2.0 X20DTI. Auto kupiłem,

przy okazji - czemu nieszczęsnym ? przymierzam sie do zakupu Astry z dizlem, ale z silnikiem Y20DTH - jakies opinie o nim ?

@

Data: 2009-08-19 10:26:29
Autor: Tomasz O.
Użytkownik "Artur Miller" <armi@nigdzie.pl> napisał w wiadomości news:h6f4e0$4mc$1news.interia.pl...

przy okazji - czemu nieszczęsnym ? przymierzam sie do zakupu Astry z dizlem, ale z silnikiem Y20DTH - jakies opinie o nim ?

Dowiedz się czy w nim też jest pompa VP44. Wydaje mi się, że tak. Jeżeli to jest ta pompa to wrzuć w google i poczytaj o awariach tych pomp i ich sterowników. Koszty naprawy tych awari są dość poważne. Nowa pompa to zależnie od kodu jaki ma od 5 do 11 tyś pln. Ogólnie z tego co ludzie piszą to te pompy wytrzymują w granicach 150 - 200 kkm. Jeżeli auto które kupisz ma coś koło tego to możesz szybko spodziewać się kłopotów. Do tego dochodzi również ciężko znaleźć majstra który chce to zrobić i durny układ paliwowy bardzo wrażliwy na  zapowietrzanie. Decyzja należy do Ciebie.

Tomasz

Astra G 2.0 i nieszczesna pompa VP44