Astra G (II) - lewarek zmiany biegow

Data: 2010-08-11 07:34:09
Autor: prkrol
Astra G (II) - lewarek zmiany biegow
Witam uprzejmie

Moze ktos przerabial, albo jest jakies how-to do samodzielnej
naprawy...

Pekl mi taki czarny cylindryczny koszyczek ktory trzyma lewarek zmiany
biegow w kasecie. (lewarek jest zakonczony kulka, ktora siedzi w tym
koszyczku).

Przez to caly lewarek mozna teraz bez problemu wyjac, i przelaczanie
biegow tez jest nieco niewygodne...

W ASO chca za cala kasete 300zl, a czesc ktora pekla wyglada na warta
3

Niestety nie udalo mi sie tego skutecznie skleic...
(ani znalezc samej czesci do wymiany)

     Przem

Data: 2010-08-11 16:52:21
Autor: krzysiek82
Astra G (II) - lewarek zmiany biegow
tigra.com.pl mają używki dzwoń, ja tam kupiłem kilka rzeczy polecam.

--
krzysiek82

Astra G (II) - lewarek zmiany biegow