Astra G centralny zamek

Data: 2011-05-06 18:32:51
Autor:
Astra G centralny zamek
witam,
od pewnego czasu mam problem z centralnym zamkiem mianowicie...znika :)
czasami dziala OK a czasami nie da sie zaprogramowac kluczyka w stacyjce.
losowo dziala a czasami jak sie uda go zaprogramowac to 2-3 raz da sie otworzyc zamki i tyle...
z kluczyka oczywiscie centralny dziala razem z ryglowaniem.
moze ktos mial podobny problem?
ewentualnie gdzie znajde centralke od centralnego? moze cos sie tam lekko wypielo i na dolkach rozlacza styki...
kluczyk wymieniony jakis miesiac temu - grot + bateria + wyczyszczona elektronika i sprawdzona.

bez centralnego z kluczyka ciezko sie pracuje - sprzet woze w bagazniku i czesto tam zagladam...

pozdrawiam

Marcin

Data: 2011-05-07 07:02:30
Autor: K.Z.
Astra G centralny zamek
[...]

miałem tak samo, tzn raz działał, a raz nie i w końcu padł całkowicie.
jakoś nie mogę się zebrać do serwisu aby to naprawić.
myślałem, że to wina kluczyka, a może faktycznie centralki ?

Astra G centralny zamek