Astra G sypie błędem...

Data: 2013-05-15 20:34:14
Autor: karo__tka
Astra G sypie błędem...
Mam kłopot. Astra G z silnikiem Z14XE, wysypuje błędem P0340 (Błędny sygnał z czujnika wałka rozrzadu).
Błędy skasowane, czujnik wymieniony na nowy i dalej to samo.
Ktoś ma pomysł co może być?

Data: 2013-05-15 21:57:54
Autor: Bartas_M5
Astra G sypie błędem...
W dniu 2013-05-15 20:34, karo__tka pisze:
Mam kłopot. Astra G z silnikiem Z14XE, wysypuje błędem P0340 (Błędny
sygnał z czujnika wałka rozrzadu).
Błędy skasowane, czujnik wymieniony na nowy i dalej to samo.
Ktoś ma pomysł co może być?

nowy oryginał czy zamiennik?
zamienniki można sobie o kant dupy roztrzaskać

Data: 2013-05-15 23:04:37
Autor: karo__tka
Astra G sypie błędem...
nowy oryginał czy zamiennik?
zamienniki można sobie o kant dupy roztrzaskać

zamiennik uznanej firmy, jedyny jaki mieli w intercarsie

Data: 2013-05-15 23:11:45
Autor: ToMasz
Astra G sypie błędem...
W dniu 15.05.2013 20:34, karo__tka pisze:
Mam kłopot. Astra G z silnikiem Z14XE, wysypuje błędem P0340 (Błędny
sygnał z czujnika wałka rozrzadu).
Błędy skasowane, czujnik wymieniony na nowy i dalej to samo.
Ktoś ma pomysł co może być?
ja bym zrobił sekcje zwłok starego czujnika. tzn zobaczył jaka jest zasada działania (google się kłaniają) stworzył udawane środowisko pracy i zobaczył czy działa. jak działa, to udawane środowisko pracy przenieś do auta, zakręć rozrusznikiem i sprawdź czy nowy czujnik wykrywa ruch/położenie. jeśli wykrywa - może jakieś styki, kable, brak masy...

ToMasz

Data: 2013-05-16 07:31:06
Autor: Robson
Astra G sypie błędem...
[...]

Przed wymianą czujnika zawsze się powinno _dokładnie_ sprawdzić kable. A bardzo często wystarczy wyregulować położenie czujnika.

Astra G sypie błędem...