Astra I 1.7 td - jaki to silnik

Data: 2011-04-05 13:34:23
Autor: DJ
Astra I 1.7 td - jaki to silnik
Jaki to jest silnik, isuzu czy oplowski?
http://photos04.otomoto.pl/photos/original/C17/85/59/C17855931_8.jpg

autko http://tinyurl.com/62sfx5a
http://otomoto.pl/opel-astra-1-7-td-isuzu-zadbany-C17855931.html#description

Chcialbym nim zrobic 80-100 kkm przez najblizsze 4-5 lat. Na jakie naprawy/wydatki mam sie nastawic. Co sprawdzic przed zakupem?

Pare uwag z mojej strony jako uzytkownika takiego samochodu.
Po pierwsze to cena tego z linku jest wysoka. Ja swoj sprzedalem w zeszlym roku za 4800 zl z drugim kompletem opon na felgach. Byl to rocznik '96 wiec mial tyle lat co ten z linku teraz. Przebieg byl mniejszy, a stan naprawde przyzwoity. Zainteresowanie bylo male, sprzedawalem chyba ze 3 miesiace i ciezko by bylo wziac cos ponad 5 tysiecy, o kwocie 6700 nie wspominajac.
Co do silnika to potwierdzam, ze byl mulowaty, ale mozna sie przyzwyczaic. Na pewno nie da sie poszalec. Jesli chodzi o awaryjnosc silnika to przez 11 lat eksploatacji bez problemow. Odpalanie w zimie przy temperaturach ponizej -10 stopni utrudnione mimo nowych swiec, akumulatora itp.

Pozdrawiam

DJ

Astra I 1.7 td - jaki to silnik