[Pomocy] Astra II - Diesel i Zima

Data: 2010-01-22 22:16:20
Autor: B.Z.
[Pomocy] Astra II - Diesel i Zima
2. Strasznie parują w nim szyby. Jak puszczam nawiew na szybę to
przednia i  przednie boczne są ok, ale tylne boczne i tylna są wiecznie
zaparowane.  Czytałem gdzieś na forum, że często jest to wina Klimy i
filtrów powietrza i  "pyłkowego" (czy coś w tym stylu), dlatego
wymieniłem obydwa u znajomego w  warsztacie - niestety nie pomogło.

Sprawdź czy nie masz włączonego obiegu wewnętrznego - dość często po prostu pali się silniczek/przycina klapa. Można to "ręcznie" przesunąć.

B.Z.
--
Ciekawa gra przez przeglądarkę: http://wojownicy.eu
Trzy słowa o mnie: http://bolivar.cal.pl

Data: 2010-01-22 22:23:48
Autor: Kleszcz

Użytkownik "B.Z." <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hjd4it$4df$1@news.onet.pl...
[...]

Testowałem włącznik obiegu zamkniętego. Jak go uruchomię to w kilka sekund mam zaparowane szyby.
Poza tym nie uruchamia się jak włączony jest nawiew na przednią szybę - dopiero przy zmianie nawiewu zamyka sie obieg wew.

Pzdr

[Pomocy] Astra II - Diesel i Zima