[Pomocy] Astra II - Diesel i Zima

Data: 2010-01-22 22:53:22
Autor: Bastion
[Pomocy] Astra II - Diesel i Zima

Użytkownik "Kleszcz" <p.swierczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:hjd1sf$3dj$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam

Kupiłem tydzień temu mój pierwszy samochód.
Jest to Astra II 1,7 DTI Kombi 2006r..

Moze troche nie na temat?
Cos mi sie wydaje ze diesel z pojemnoscia 1.7,
rocznik 2006 to bedzie raczej CDTi a nie DTI?

Data: 2010-01-22 22:59:31
Autor: Kleszcz

Użytkownik "Bastion" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hjd6to$pdr$1@mx1.internetia.pl...

Kupiłem tydzień temu mój pierwszy samochód.
Jest to Astra II 1,7 DTI Kombi 2006r..

Moze troche nie na temat?
Cos mi sie wydaje ze diesel z pojemnoscia 1.7,
rocznik 2006 to bedzie raczej CDTi a nie DTI?

Tak masz rację jest to CDTi.

Data: 2010-01-23 18:30:36
Autor: Agent

Użytkownik "Kleszcz" <p.swierczynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:hjd7q0$fu3$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

TO mam ten sam silnik ale w civicu. U mnie wskazówka zaczyna sie podnośić po około 3-5 km i wtedy już zaczyna lecieć ciepłe powietrze.

[Pomocy] Astra II - Diesel i Zima