[Pomocy] Astra II - Diesel i Zima

Data: 2010-01-23 01:21:00
Autor: Michał Gut
[Pomocy] Astra II - Diesel i Zima
moze to przesada z mojej strony ale czy oby nie poleciala ci nagrzewnica?
sprawdz czy nie znika ci plyn chlodzacy.

u mnie doslownie identyczne objawy byly jak mi poleciala wlasnie nagrzewnica (tylko ze u mnie przerdzewiala po jakichs 10 latach).

wymienilem jak mialem juz dosc londynskiej mgly:) samchod widmo - jedzie  a w srodku mleko:)
takie konsekwencje byly jezdzenia z parujaca nagrzewnica i w zimie:)

Data: 2010-01-23 14:35:54
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
[Pomocy] Astra II - Diesel i Zima
wymienilem jak mialem juz dosc londynskiej mgly:) samchod widmo -
jedzie  a w srodku mleko:)
takie konsekwencje byly jezdzenia z parujaca nagrzewnica i w zimie:)

Ech, co prawda w moim starym polonezie, ale kieyś sobie jade, jade, a tu nagle z otworow wentylacyjnych zaczyna sie wydobywac para ;-)
Kiedy okazało się, że na zewnąrz jest bardziej przejrzysto niż w środku zorientowałem się że coś jest nie tak...

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

[Pomocy] Astra II - Diesel i Zima