Data: 2010-01-24 18:15:35 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
[Pomocy] Astra II - Diesel i Zima | |
Kleszcz pisze:
Witam Jeżeli chcesz żeby silnik szybciej się nagrzewał - nie włączaj ogrzewania. Lepiej chwilę poczekać, silnik szybciej się rozgrzeje i wtedy dopiero włączyć naprawdę ciepłe powietrze nić się męczyć pół godziny z ledwo letnim. Sprawdź też termostat - chłodnica powinna zostać zupełnie zimna i nagrzać się nagle w chwili kiedy silnik rozgrzeje się do roboczej temperatury. Jeżeli chłodnica nagrzewa się nim silnik całkowicie się nagrzeje (niekoniecznie cała, ale chociażby okolica w której podłączone są węże), to to będzie przyczyną długiego rozgrzewania się silnika. 2. Strasznie parują w nim szyby. Jak puszczam nawiew na szybę to przednia i przednie boczne są ok, ale tylne boczne i tylna są wiecznie zaparowane. Masz wilgoć w aucie - musisz dobrze wysuszyć auto i wietrzyć. Tak zimą to jedyne co możesz robić, to jak już dobrze nagrzejesz samochód, przed zatrzymaniem otworzyć szyby i dobrze go wywietrzyć. Ja też mam dobre doświadczenia z wywaleniem gumowych wycieraczek z samochodu (mam teraz szmaciane) - pod tym zawsze było wilgotno. Jeszcze w samochodzie jest coś takiego jak filtr przeciwpyłkowy, który w niektórych autach zamontowany jest tak że lubi się szybko zasyfiać. Wtedy chyba najlepiej go wyciąć i jeździć bez filtra. |
|
Data: 2010-01-24 18:23:44 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
[Pomocy] Astra II - Diesel i Zima | |
Tomasz Pyra pisze:
Ja też mam dobre doświadczenia z wywaleniem gumowych wycieraczek z samochodu (mam teraz szmaciane) - pod tym zawsze było wilgotno. wycieraczki = dywaniki :) |
|