Astra II - proszę o radę

Data: 2009-03-23 20:32:56
Autor: stebi
Astra II - proszę o radę
Jutro jadę oglądać Astrę II 1.6 16v.
http://otomoto.pl/opel-astra-klima-1-6-16v-C8160141.html
Na co zwrócić uwagę? Nigdy Opla nie miałem, dlatego się pytam.

Pozdr.
stebi

Data: 2009-03-23 13:28:32
Autor: endy
Astra II - proszę o radę
Mam taka sama z takim samym silnikiem, wg mnie wnetrze wyglada na ten
przebieg i ogolnie autko ze zdjecia ok. Kupujac astre z tym silnikiem
musisz sie przygotowac na branie oleju (u mnie tak na oko 1 litr na
3000 km). Mam taka sama przejechane od nowego 180 tys i nie
zamienilbym na inne auto. Udanego zakupu endy

Data: 2009-03-23 20:34:45
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Astra II - proszę o radę
stebi pisze:
Jutro jadę oglądać Astrę II 1.6 16v.
http://otomoto.pl/opel-astra-klima-1-6-16v-C8160141.html
Na co zwrócić uwagę? Nigdy Opla nie miałem, dlatego się pytam.

1. - upewnić się, że to opel. Jeden kolega kupił Lagunę, a po wyjechaniu z myjni automatycznej okazało się, że pod lakierem na tylnych drzwiach po stronie kierowcy może odczytać rozkład busów kursujących z Lublina do Chełma.

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-03-23 20:42:17
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Astra II - proszę o radę
Rafał "SP" Gil pisze:
[...]

2. Inny kumpel kupil Renault Megane po wyjechaniu z myjni okazalo sie,ze to BMW ;)

Data: 2009-03-23 20:43:40
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Astra II - proszę o radę
Marcin J. Kowalczyk pisze:

2. Inny kumpel kupil Renault Megane po wyjechaniu z myjni okazalo sie,ze to BMW ;)

Oszty ... pamięć masz, nie powiem ;)
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-03-23 20:44:53
Autor: Szymon Semla
Astra II - proszę o radę
"Rafał \"SP\" Gil" wrote:

Marcin J. Kowalczyk pisze:

2. Inny kumpel kupil Renault Megane po wyjechaniu z myjni okazalo sie,ze
to BMW ;)

Oszty ... pamięć masz, nie powiem ;)
No to dobrze na tym wyszedł:D

Data: 2009-03-24 07:17:18
Autor: zinek
Astra II - proszę o radę

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:gq8o8j$t8v$2inews.gazeta.pl...
stebi pisze:
[...]

to bylo dobre :) :D
czyzbys sugerowal niesmialo przystanek :D

Data: 2009-03-23 21:08:08
Autor: bratPit
Astra II - proszę o radę

Jutro jadę oglądać Astrę II 1.6 16v.
http://otomoto.pl/opel-astra-klima-1-6-16v-C8160141.html
Na co zwrócić uwagę? Nigdy Opla nie miałem, dlatego się pytam.

tak na pierwszy rzut oka na to ogłoszenie niech właściciel Ci poda gdzie można kupić nową piastę z czujnikiem za 60zł bo w astrze czujniki ABSu są zintegrowane z piastami , a tak poza tym to sprawdź czy nie ma wycieków z chłodnicy cieczy, jak wygląda skraplacz klimatyzacji bo lubią zgnić pod wentylatorem z przodu, warto zaglądnąć pod dywanik kierowcy czy jest sucho bo czasem oringi nagrzewnicy puszczają, czy działa obieg wewnętrzny, poza tym normalnie posprawdzać, zawieszenie - pozytyw wytrzymałe na polskie drogi i tanie, z tyłu poza amortyzatorami praktycznie niezniszczalne, zwróć uwagę czy nie ma początków korozji na rantach błotników z tyłu i pod klapką wlewu paliwa - mimo że całe auto jest ocynkowane to tam są wrażliwe miejsca, poza tym standard sprawdzenia jak każde auto,
brat

Data: 2009-03-23 21:21:36
Autor: bratPit
Astra II - proszę o radę

Jutro jadę oglądać Astrę II 1.6 16v.
http://otomoto.pl/opel-astra-klima-1-6-16v-C8160141.html
Na co zwrócić uwagę? Nigdy Opla nie miałem, dlatego się pytam.

acha i jeszcze właściciel coś pisze że skończył się wkład klimatyzacji??? ma na myśli gaz? jeżeli tak to pewnie wina wspomnianego skraplacza i pewnie musisz się liczyć z jego wymianą, poza tym pod dużym znakiem zapytania stawia to ową klimatyzację bo może też puszcza uszczelnienie na wale kompresora klimatyzacji, nie wiadomo jak pracuje itd,
+purchle na błotniku czyli korozja działa niestety,
brat

Data: 2009-03-23 21:28:49
Autor: Mirek Ptak
Astra II - proszę o radę
*stebi* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Jutro jadę oglądać Astrę II 1.6 16v.
http://otomoto.pl/opel-astra-klima-1-6-16v-C8160141.html
Na co zwrócić uwagę? Nigdy Opla nie miałem, dlatego się pytam.

Zdjęcia wyglądają OK - podejrzany jest ten "skończony wkład do klimy" :) zapewne oznacza to, że klima jest nieszczelna i będzie wydatek.
Astrę II miałem od nowości tylko przez 4 lata, więc bolączek starszych egzemplarzy za bardzo nie znam :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-03-23 21:37:38
Autor: Bastion
Astra II - proszę o radę

Użytkownik "stebi" <michalsnielupiespamu@net.pl> napisał w wiadomości news:gq8o55$2lu0$1opal.icpnet.pl...
Jutro jadę oglądać Astrę II 1.6 16v.
http://otomoto.pl/opel-astra-klima-1-6-16v-C8160141.html
Na co zwrócić uwagę? Nigdy Opla nie miałem, dlatego się pytam.

W ogloszeniu jest mowa o padajacym ABS i
ze koszt naprawy to ok. 60 zl.
Jezeli walnieta jest czujka to koszt uzywanej piasty z czujnikiem ABS(sa zintegrowane)
na allegro 150-160 zl+ koszt przesylki 15 zl+ wymiana piasty 100 zl
Czyli wyjdzie najmniej 265- 275zl.

Mozliwe tez ze to jest jakies powazniejsze uszkodzenie
pompa albo modul sterujacy ABS, wtedy koszt naprawy to ok 500-1000zl.

Ja bym sie odrazu nastawil, ze samochod ma niesprawny ABS i nie bedzie sie oplacalo
go naprawiac, niech sprzedajacy da upust na 1000 zl.

To samo z klimatyzacja, jest niesprawna i nie bedziesz mial mozliwosci sprawdzic jaka
jest przyczyna, naprawa moze byc nieoplacalna, niech sprzedajacy spusci nastepne 1000 zl

To samo z linka recznego, nie dziala i tyle a jaki bedzie koszt naprawy to wydzie dopiero w praniu.

Moim zdaniem auto nie wygalda zle (troche balbym sie tych bombli) ale te 2400zl dalo by sie uhandlowac,
tym bardziej, ze sprzedajacy pisze ze cena do negocjacji.

Data: 2009-03-23 21:05:54
Autor: Seba
Astra II - proszę o rad
Moim zdaniem auto nie wygalda zle (troche balbym sie tych
bombli) ale te 2400zl dalo by sie uhandlowac, tym bardziej, ze
sprzedajacy pisze ze cena do negocjacji.

Tyle, ze te wszystkie rzeczy jakos by ponaprawial (pomijam koszty - ale jak juz sie ktos przyznaje do nie dzialajacej klimatyzacji, to jestem pewien, ze beda one wysokie - tak samo jak z ABS-em za 60 PLN - niezle klamstwo) - ale jezeli rdza jest juz widoczna na zewnatrz, to ja bym sie bal tego auta. Z ruda nie bedzie w stanie wygrac - predzej czy pozniej polegnie, czy to mentalnie, czy finansowo (zalezy od podejscia).

Sebastian S.

Data: 2009-03-25 01:01:00
Autor: Bastion
Astra II - proszę o rad

Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:Xns9BD7E08FD49C0sebsobgazetapl193.42.231.152...
[...]

Racja, tez o tym pomyslalem...
Tak jak pisal (chyba ?) ktos wczesniej, ople byly ocynkowane od 1999r
wiec na astrze z 1999r nie powinno byc bombli.
Chyba, ze blacha byla klepana?

Data: 2009-03-25 02:11:53
Autor: J.F.
Astra II - proszę o rad
On Wed, 25 Mar 2009 01:01:00 +0100,  Bastion wrote:
Racja, tez o tym pomyslalem...
Tak jak pisal (chyba ?) ktos wczesniej, ople byly ocynkowane od 1999r
wiec na astrze z 1999r nie powinno byc bombli.

Wszystkie, czy w zaleznosci od fabryki ? J.

Data: 2009-03-25 09:46:27
Autor: Mirek Ptak
Astra II - proszę o radę
Dnia 2009-03-25 02:11,  *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Racja, tez o tym pomyslalem...
Tak jak pisal (chyba ?) ktos wczesniej, ople byly ocynkowane od 1999r
wiec na astrze z 1999r nie powinno byc bombli.

Wszystkie, czy w zaleznosci od fabryki ?

Wszystkie - w zależności od modelu :)
Astra II od początku produkcji, Vectra B od face liftingu.

Data: 2009-03-23 21:55:17
Autor: Bastion
Astra II - proszę o radę

Użytkownik "Bastion" <bez@maila.pl> napisał w wiadomości news:gq8si8$ull$1mx1.internetia.pl...

> [...]

na allegro 150-160 zl+ koszt przesylki 15 zl+ wymiana piasty 100 zl

Jeszcze dopowiem, w ASO opla za wymiane piasty z ABS chcieli
odemnie 1200 zl:))

Data: 2009-03-23 22:01:08
Autor: zorby
Astra II - proszę o radę
nie wiem czy to ma zwiazek , ale podobnie jak inni pisza, miałem taka astre ( teraz astra H) i tez mi klima padla przy 120tys km, znaczy sprzegiełko - w sumie do wymiany cała sprezarka koszt ok 500zł

Data: 2009-03-24 07:20:09
Autor: zinek
Astra II - proszę o radę

[...]

ogladaj dobrze sruby i spawy pod maska bo spasowany to ten przodzik za dobrze nie jest.

Rafal dobrze podsumowal w pierwszym poscie.
nie jest bezwypadkowy.

Data: 2009-03-24 05:44:03
Autor: elrooy
Astra II - proszę o radę
On 24 Mar, 07:20, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
Użytkownik "stebi" <michalsnielupiesp...@net.pl> napisał w wiadomościnews:gq8o55$2lu0$1opal.icpnet.pl...

> [...]

dobrze nie jest.

Rafal dobrze podsumowal w pierwszym poscie.

Dzwoniłem do sprzedającego. Powiedział, że przód był uderzony ale
ponoć nie mocno (poduszki niby nie wystrzelone). Z rozmowy z nim
zrozumiałem, że naprawa była dokonana w ASO i ma na wszystko papiery z
których można dojść, że nie było dużo przy tym przodzie robione. Na
wspomnienie o przejażdżce do blacharza/mechanika, żeby wszystko
dokładnie obejrzał nie robił żadnych wykrętów. Telefonicznie wyszło że
za 11,500 odda.
Co o tym myślicie ? Warty jest ten samochód tej ceny ?

Data: 2009-03-24 14:36:17
Autor: Mirek Ptak
Astra II - proszę o radę
Dnia 2009-03-24 13:44,  *elrooy@gmail.com* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
dokładnie obejrzał nie robił żadnych wykrętów. Telefonicznie wyszło że
za 11,500 odda.
Co o tym myślicie ? Warty jest ten samochód tej ceny ?

Moim zdaniem tak - musisz być jednak przygotowany na tych kilka wydatków, o których była już tu mowa - klima i ewentualnie piasta (choć tu to może być jedynie problem zaśniedziałej wtyczki).