Astra II - proszę o radę

Data: 2009-03-24 07:20:09
Autor: zinek
Astra II - proszę o radę

Użytkownik "stebi" <michalsnielupiespamu@net.pl> napisał w wiadomości news:gq8o55$2lu0$1opal.icpnet.pl...
Jutro jadę oglądać Astrę II 1.6 16v.
http://otomoto.pl/opel-astra-klima-1-6-16v-C8160141.html
Na co zwrócić uwagę?

ogladaj dobrze sruby i spawy pod maska bo spasowany to ten przodzik za dobrze nie jest.

Rafal dobrze podsumowal w pierwszym poscie.
nie jest bezwypadkowy.

Data: 2009-03-24 05:44:03
Autor: elrooy
Astra II - proszę o radę
On 24 Mar, 07:20, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
Użytkownik "stebi" <michalsnielupiesp...@net.pl> napisał w wiadomościnews:gq8o55$2lu0$1opal.icpnet.pl...

> [...]

dobrze nie jest.

Rafal dobrze podsumowal w pierwszym poscie.

Dzwoniłem do sprzedającego. Powiedział, że przód był uderzony ale
ponoć nie mocno (poduszki niby nie wystrzelone). Z rozmowy z nim
zrozumiałem, że naprawa była dokonana w ASO i ma na wszystko papiery z
których można dojść, że nie było dużo przy tym przodzie robione. Na
wspomnienie o przejażdżce do blacharza/mechanika, żeby wszystko
dokładnie obejrzał nie robił żadnych wykrętów. Telefonicznie wyszło że
za 11,500 odda.
Co o tym myślicie ? Warty jest ten samochód tej ceny ?

Data: 2009-03-24 14:36:17
Autor: Mirek Ptak
Astra II - proszę o radę
Dnia 2009-03-24 13:44,  *elrooy@gmail.com* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
dokładnie obejrzał nie robił żadnych wykrętów. Telefonicznie wyszło że
za 11,500 odda.
Co o tym myślicie ? Warty jest ten samochód tej ceny ?

Moim zdaniem tak - musisz być jednak przygotowany na tych kilka wydatków, o których była już tu mowa - klima i ewentualnie piasta (choć tu to może być jedynie problem zaśniedziałej wtyczki).

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Astra II - proszę o radę