Astra i problemy z drugim biegiem

Data: 2009-03-25 18:46:33
Autor: JKK
Astra i problemy z drugim biegiem

Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqdcq4$h39$1inews.gazeta.pl...
Astra II Kombi, 1.7TDI, rocznik 2005. I od czasu do czasu nie chcąca "wejść" dwójka.
Moje pytanie: brać samochód na podstawie własnego oglądu, czy jednak przejechać się nim gdzieś na diagnostykę, szukać dziury w całym?

W mojej byłej G 1.6 16V 2003 też 2-ka lubiła sobie od czasu do czasu nieprzewidywalnie zgrzytnąć
- z reguły przy redukcji z 3 na 2 przy okazji zakrętu.
Wymieniane było w zasadzie wszystko co się da (sworzeń przy skrzyni,
dźwignia zmiany biegów z przyległościami, cały ten długi drążek idący do skrzyni),
ale objawy nie ustąpiły.
Osoba, która odkupiła to auto była o tym uprzedzona,
ale nie stwierdziła empirycznie tych objawów,
tak, że chyba faktycznie zależy to od stylu jazdy :-)

Pzdr

JKK

Astra i problemy z drugim biegiem