Mam dziwny objaw w moim aucie
Mianowicie gdy odpalam rano zimny po nocy samochod uruchamia sie wiatrak chlodzacy plyn, ten miedzy zderzakiem przednim a chlodnica. Albo jakis czujnyk wskazuje ze plyn jest zbyt goracy albo to jakis czujnik od klimatyzacji.
Dodatkowo jest problem z praca silnika, obroty czasem plywaja, auto szarpie podczas przyspieszania, jest tzw dziura w gazie.
Diagnoza komputerowa w serwisie bosch wskazala blad regulatora obrotow, wymienilem przepustnice ( zintegrowana przepustnica, czujnik polozenia przepustnicy i wlasnie regulator obrotow, zwany czasem silnikiem krokowym) zostala ona skalibrowana czy jakos tak mowili ale blad ciagle ten sam. Dodam, ze prepustnice kupilem uzywana bo nowa to koszt prawie 2tys a mochanicy nie dawali gwarancji, ze po wymianie na nowa auto bedzie dobrze "chodzilo"
zmień serwis, te przepustnice się czyści a nie wymienia, poza tym jak widać nie umieją znaleźć usterki bo jedna rzecz to usterka w elektronice silnika [kontrolka z piorunkiem i silnikiem],
Na zegarach wyswietlila mi sie gwiazdka, i silnik informujacy o bledzie ponizej foto
http://img269.imageshack.us/img269/6486/05102009137.jpg
Mial ktos taki przypadek ? Co moze byc przyczyna pracujacego wentylatora i nierownej pracy silnika?
kontrolka z chłodnicą i gwiazdką oznacza usterkę w elektronice sterowania chłodzeniem/klimatyzacją, jedź do jakiegoś normalnego serwisu niech odczytają jakie błędy są zapamiętane i na tej podstawie należy zacząć szukać awarii,
brat
|