Astrobiznes

Data: 2010-05-08 22:03:13
Autor: Alkortrade
Astrobiznes
http://blogi.bossa.pl/2010/05/08/pusty-bieg-rozumu/

i wszystko w tym temacie
a wenus na to: nie możliwe...

rk

Data: 2010-05-08 22:11:09
Autor: marfi
Astrobiznes
Użytkownik "Alkortrade" <robert.krassowski@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hs4g21$a5v$1inews.gazeta.pl...
http://blogi.bossa.pl/2010/05/08/pusty-bieg-rozumu/

i wszystko w tym temacie
a wenus na to: nie możliwe...

Hydrolog pisze o okresach "28 lutego a 2 kwietnia" - widze luźny rzekłbym żaden związek z 8 maja...

--
marfi

Data: 2010-05-09 14:32:06
Autor: skippy
Astrobiznes
Po co wróżyć, jak 2 kreski mówiły wszystko.

http://ifutures.pl/post16485.html#p16485

Data: 2010-05-09 14:30:15
Autor: kc
Astrobiznes
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):
Po co wróżyć, jak 2 kreski mówiły wszystko.

http://ifutures.pl/post16485.html#p16485

Policytujmy. Po co dwie, jeżeli wystarczy jedna? :)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6a7f383a64fb5b8a.html

Dla porównania ostatnia fala spadkowa:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/5a96d4448b77bf5e.html

Jest nadzieja na odbicie?

Pozdrawiam
kc

Data: 2010-05-09 14:44:21
Autor: kc
Astrobiznes
 kc <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Jest nadzieja na odbicie?

Dla ścisłości, inne moje metody zalecają mi ostrożność

kc

Data: 2010-05-09 20:31:42
Autor: skippy
Astrobiznes

Użytkownik " kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hs6ho5$bt7$1inews.gazeta.pl...
kc <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

Jest nadzieja na odbicie?

Dla ścisłości, inne moje metody zalecają mi ostrożność

kc

--

Na różowo prognozowałem wtedy, gdzie kończy sie wykres, jesteśmy na żółtej kropce.
Oczekiwałbym 1250-1300 po ew. pogłebieniu tej mini-korekty i to będzie koniec fali (1) liczonej od lutego-marca 2009. Być może M nie zrobią i fala (2) juz leci, ale to szczegół.

http://ifutures.pl/download/file.php?id=7862

Data: 2010-05-09 18:52:17
Autor: kc
Astrobiznes
skippy <atu@nie.ma> napisał(a):
[...]

Kreska, którą ja narysowałem na razie zadziałała. Mam jednak obawy, że to tylko chwilowe odbicie, bo waga pierwszęgo wykresu jest większa. Poniżej 2280 jutro może oznaczać głębszą korektę. Osobiście liczę na 2281, przy otwarciu 2326. Poza tym 2600 wynikało z innych obliczeń, z wartościami typowymi dla odwrócenia. Nie jestem w stanie powiedzieć jak głęboko spadnie, ale nie mam sygnału odwrócenia. Byłby, gdyby w piątek było 2319 zamiast 2285.

kc

Data: 2010-05-09 21:21:05
Autor: viper
Astrobiznes
 kc <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):  > Jest nadzieja na odbicie?

Dla ścisłości, inne moje metody zalecają mi ostrożność

kc

notowania przedsesyjne sugerują że eurusd otworzy się ze sporą luką w górę, więc prawdopodobnie jakieś odbicie na indeksach będzie... ale kreski sugerują że będzie to raczej miało charakter ząbką...

Data: 2010-05-09 12:41:57
Autor: Endriu
Astrobiznes
notowania przedsesyjne sugerują że eurusd otworzy się ze sporą luką w górę,
więc prawdopodobnie jakieś odbicie na indeksach będzie... ale kreski sugerują
że będzie to raczej miało charakter ząbką...

Po (moich) trzech latach spędzonych na pl.biznes.wgpw pierwsza
prognoza Vipera.
Jestem pod wrażeniem.

A jak jeszcze się sprawdzi - to by było dopiero ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-09 21:57:31
Autor: viper
Astrobiznes
> [...]

prognoza Vipera.
Jestem pod wrażeniem.

A jak jeszcze się sprawdzi - to by było dopiero ......

naprawdę mocne... największy grupowy troll zarzuca mi pisanie NTG...

Data: 2010-05-09 13:31:26
Autor: Endriu
Astrobiznes
naprawdę mocne... największy grupowy troll zarzuca mi pisanie NTG...

Wiem wiem Viperze, przeciwko zakłamanym i przepełnionym propagandą
tekstom w stylu XXLa- Sławka:

"[...] Przed całkowicie kompromitującą i dyskwalifikującą PIS i
J.Kaczyńskiego
koalicją z LPR i Samoobroną było wbicie noża w plecy Platformy
Obywatelskiej i
przekreślenie szans na PO-PIS. [...]".

"[...] Jerzy Buzek jest jednym z takich wybitnych osób.[...]".

.... jakby żywcem wyciągniętym PZPR-owskich wieców partyjnych sprzed 20
lat nie protestujesz.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-09 13:33:11
Autor: Endriu
Astrobiznes
... jakby żywcem wyciągniętym PZPR-owskich wieców partyjnych sprzed 20
lat nie protestujesz.

Taka twoja "czerwona" obiektywność......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-09 21:55:11
Autor: krzys
Astrobiznes
gdzie mozna zobaczyc takie notowania przedsesyjne ?

pozdr

Data: 2010-05-09 13:10:25
Autor: macieks
Astrobiznes
On 9 Maj, 21:55, "krzys" <krzysa...@poczta.fm> wrote:
gdzie mozna zobaczyc takie notowania przedsesyjne ?

pozdr

Na przykład

http://idmsa.pl

Data: 2010-05-09 21:55:07
Autor: viper
Astrobiznes
gdzie mozna zobaczyc takie notowania przedsesyjne ?

pozdr

albo na platformach z notowaniami non stop jak np Oanda, albo na stronach typu xe.com --

Data: 2010-05-09 22:09:24
Autor: krzys
Astrobiznes
dzieki za odpowiedz

fajnie dowiedziec sie czegos nowego tutaj :)

tak sie zastanawiam czym sa notowania przedsesyjne dla forex? czy to cos w rodzaju tko ?

pozdr

Data: 2010-05-09 22:17:13
Autor: viper
Astrobiznes
dzieki za odpowiedz

fajnie dowiedziec sie czegos nowego tutaj :)

tak sie zastanawiam czym sa notowania przedsesyjne dla forex? czy to cos w rodzaju tko ?

pozdr

coś w tym rodzaju... po prostu niektórzy brokerzy umożliwiają handel nawet w weekendy i takie notowania są jakąś tam wypadkową... oczywiście jest bardzo dużo fałszywek, ale jak notowania chodzą 150 pipsów powyżej zamknięcia to z reguły zwiastuje lukę... idmsa są pośrednikiem Saxobanku, a on rozpoczyna notowania w niedzielę bardzo wcześnie... oczywiście spready są wtedy chore, ale tu chodzi o orientacyjny kurs... bardzo pewna i stabilna jest strona xe.com, ona poza tym odświeża się automatycznie...

Data: 2010-05-11 02:01:39
Autor: Endriu
Astrobiznes
notowania przedsesyjne sugerują że eurusd otworzy się ze sporą luką w górę,
więc prawdopodobnie jakieś odbicie na indeksach będzie... ale kreski sugerują
że będzie to raczej miało charakter ząbką...

A tak już odbiegając od polityki, coś mi pachnie ostrym zjazdem w dół
po nowe minima.

P.S. Sorry Viper za moje obelgi. Przepraszam cię - to w emocjach.
To przez twoje niecelne "rany boskie" które jak zwykle broniło
"jedynie słusznej michnikowskiej tezy".
Nie można zamieniać grupy w chlew bo wszyscy pouciekają.
Niestety na naszych oczach dzieją się takie rzeczy, że nie sposób o
nich nie mówić.
Gdy tylko usłyszałem pierwszy komunikat w RMF-ie o tragedii wiedziełm
od początku że szykują się kłopoty.
Że też musiało się to wszystko wydarzyć, że nasi nie umieli się
zabezpieczyć.
Teraz to już tylko gadanie .....

Nie gniewaj się Viper....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-05-11 11:59:14
Autor: viper
Astrobiznes

Nie gniewaj się Viper....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

ok Endriu, między nami zgoda... kiedyś jak cwiczyłem jakies dziwne sporty to między chłopakami z nadmiarem testosteronu dochodziło do różnych spięc które często przeradzały się w ogółną bijatykę... i wtedy zazwyczaj w kulminacyjnym momencie rozlegał się rozpaczliwy krzyk... "Ku...wa Delicje nam zamkną!" i w jednym momencie opadały emocje każdy się błyskawicznie ubierał i parę minut później wszyscy zgodnie wpieprzali lody... bo nieporozumienia nieporozumieniami, ale lody to była rzecz święta he he...

--

Astrobiznes