Asus F3SG, WiFi, problem.

Data: 2009-03-08 20:38:06
Autor: Krzysztof Jaromin
Asus F3SG, WiFi, problem.
Witam.

Sprzęt:

- notebook Asus F3SG,
- system - Win XP SP2,
- sieciówka Intel Wireless WiFi Link 4965AGN,
- sterownik - cały czas ten sam, ostatni dostępny,
- router Pentagram Cerberus ADSL,
- dwa inne laptopy (połączone przez WiFi) i jeden stacjonarny (kabel).

Problem:

Od trzech dni Asus co kilkanaście sekund traci połączenie z routerem. Internet
w tym czasie działa normalnie (na innych komputerach). W spisie sieci
bezprzewodowych nie ma mojej (na innych komputerach w tym czasie jest ona
normalnie widoczna). Po 2-3 minutach połączenie wraca, sieć się pojawia
samoistnie (opcja "odśwież listę sieci" tego nie naprawia - musi upłynąć
te kilka minut, aż moja sieć sama pojawi się na liście).
Dodatkowo, jeśli już sieć utrzyma się te kilka(naście) minut, to co chwilka
pojawia się dymek, że jestem połączony i siła sygnału znakomita. Problem
występuje zarówno na baterii jak i zasilaczu. Nie ma też znaczenia czy inne
komputera są akurat podłączone czy nie.
Nic nowego w ciągu ostatnich trzech dni nie instalowałem
Wiem na pewno, że to nie wina ani routera, ani ISP.

Co robiłem:

- skanowanie systemu - czysto,
- testowałem 3 ostatnie wersje sterowników - bez zmian,
- zabawy z opcjami zasilania (myślałem, że może to Win wyłącza urządzenie w celu
  oszczędzania energii)- bez zmian,
- 2 dni grzebania w sieci i testowania wszystkiego co znalazłem,

Jakieś pomysły czy raczej serwis mnie czeka?

--
There is no patch for human stupidity.

jid: tofmin (at) jabber (dot) org

Asus F3SG, WiFi, problem.