Asus GeForceGT640

Data: 2013-07-17 18:16:49
Autor: miab
Asus GeForceGT640
W dniu 2013-07-17 18:09, GAD Zombie pisze:
Witam

Chcę sobie kupić nową kartę graficzną. Nie chcę wydać za dużo, ale chcę widzieć wyraźny postęp w stosunku do mojego obecnego starego Geforce 8600.
Wynalazłem w sklepie coś takiego:
Asus GeForce CUDA GT640 2GB DDR3 PCI-E 128BIT 2DVI/HDMI/D-SUB BOX
Nie jestem przekonany co do tego, bo opinii w sieci niewiele, ale nie widziałem wyraźnych sygnałów, żeby nie kupować. Cena znośna jak dla mnie: ~350pln.
Czy ktoś coś na ten temat kojarzy? Dobrze z tym się będzie grało? Nie myślę o grach z hiperwymaganiami. Raczej gry starsze lub ew. niektóre nowsze, sprzed 2-3 lat, np. taki Need For Speed Hot Pursuit, czy najnowsza Trackmania.
Chcę móc włączyć wszystkie detale na full i grać swobodnie, bo teraz to się nie da :)

Ew. coś lepszego w tym pułapie cenowym? Wolę nvidię. Bo tak :)

GTX650Ti ze dwa razy mocniejsza - ale to już za 450zł.

miab

Data: 2013-07-17 09:21:22
Autor: GAD Zombie
Asus GeForceGT640
W dniu środa, 17 lipca 2013 18:16:49 UTC+2 użytkownik miab napisał:
> [...]

> Ew. coś lepszego w tym pułapie cenowym? Wolę nvidię. Bo tak :)

GTX650Ti ze dwa razy mocniejsza - ale to już za 450zł.

Jestem w stanie dopłacić troszkę, jeśli to będzie miało faktyczny sens. Nie potrzebuję demona szybkości, ale chcę mieć wyraźnie lepsze odczucia niż obecnie :)
Wiadomo, że zawsze można znaleźć lepszą, ale nie chcę wydać na to przesadnie dużo.

Data: 2013-08-05 13:48:28
Autor: gawfron
Asus GeForceGT640
W dniu 2013-07-17 18:21, GAD Zombie pisze:

[...]

Generalnie w Geforce najważniejsza jest druga cyferka nazwy.

Asus GeForceGT640