Asus Lamborghini VX6

Data: 2012-07-25 03:23:54
Autor: anacron
Asus Lamborghini VX6
Witam,

Wpadł w moje rączki Asus VX6. Co można zrobić poza dołożeniem RAM (posiadana przeze mnie wersja ma 2GB), aby go trochę poprawić? Myślałem nad zamianą dysku na SSD i włożeniem w niego 4GB RAM. Wtedy nawet stałoby się to fajnym narzędziem do pracy.

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2450313

--
anacron

Data: 2012-07-25 09:57:00
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Asus Lamborghini VX6
Dnia 2012-07-25, o godz. 03:23:54
anacron <anacron@anacron.pl> napisał(a):

[...]

Wymienić matryce na matową ;-)
Niewiele więcej poza dołożeniem pamięci i wymianą dysku na szybszy da
rade w netbook-u zrobić. Acha - sprawdź stan baterii - w obu
egzemplarzach jakie mam w zasięgu dość szybko spadała pojemność.

Zdrówko

Data: 2012-07-25 10:09:24
Autor: Chris
Asus Lamborghini VX6
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

[...]

Tak samo miałem z MSI Windem ... rok czasu i bateria kaput ... a była to podwójna 8-komorowa

Data: 2012-07-26 01:22:56
Autor: anacron
Asus Lamborghini VX6
Niewiele więcej poza dołożeniem pamięci i wymianą dysku na szybszy da
rade w netbook-u zrobić.

Jeszcze go nie rozbierałem, da się zmienić procesor na cokolwiek mocniejszego?

Acha - sprawdź stan baterii - w obu egzemplarzach jakie mam w
> zasięgu dość szybko spadała pojemność.

O-o ten jeszcze trzyma, ale zobaczymy jak długo.

--
anacron

Data: 2012-07-26 10:33:07
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Asus Lamborghini VX6
Dnia 2012-07-26, o godz. 01:22:56
> [...]

> da rade w netbook-u zrobić.

Jeszcze go nie rozbierałem, da się zmienić procesor na cokolwiek mocniejszego?

Raczej nie. ZTCP to procesor Intel Atom D525 jest lutowany do płyty.

Zdrówko

Asus Lamborghini VX6