Asus M2N-E

Data: 2011-03-12 03:44:31
Autor: bn
Asus M2N-E
Witam

Jaki najmocniejszy procesor jestem w stanie wlozyc do plyty Asus M2N-
E? Na stronie producenta zatrzymano sie na starych modelach
procesorow. Obecnie posiadam Athlona 64x2 5600+ z 1024KB cache.

Pozdrawiam

Data: 2011-03-12 12:53:15
Autor: Czarek
Asus M2N-E
W dniu 12-03-2011 12:44, bn napisał/a:
[...]

Włożyć możesz każdy, który pasuje do gniazda, gwarantowane działanie tylko tych z listy producenta. Możesz kupić wiadro procków i eksperymentować ;-)

--
Cz.

Data: 2011-03-12 19:00:59
Autor: Doxent
Asus M2N-E

Uzytkownik "bn" <bniedzwiecka@gmail.com> napisal w wiadomosci news:2d69a140-3cac-4e9a-9230-0b1346d4013fj35g2000prb.googlegroups.com...
[...]

Cos zle patrzyles. Ja ostatnio wkladalem bez problemów Athlona II X4 635. Plyta obsluzy Phenoma II X4 965 takze.
http://support.asus.com/cpusupport/cpusupport.aspx?SLanguage=pl-pl&model=M2N-E&product=1&os=17

Mocniejszy moze nie pójsc ze wzgledu na to, ze plyta daje za malo poweru do procka. X6 1090T bym raczej nie liczyl, ze pójdzie.
Bios wersja 5001 trzeba zaktualizowac przed wymiana jeszcze na starym procku.

Data: 2011-03-12 19:07:47
Autor: Doxent
Asus M2N-E

dodam, ze niestety kilka takich plyt (3-4 sztuki) trafily mi sie martwe po mniej wiecej 2-3 latach uzytkowania na okolo 25 zlozonych kompów. Efekt jest taki, ze plyta zwiera kompletnie zasilacz który przy próbie startu zdycha robiac okolo jeden obrót wentylatorem. Brak sladów fizycznych typu spuchniete kondensatory czy jakies wygrzane miejsca. O dziwo z wyjetym procem plyta startuje tzn. pozwala zasilaczowi na rozkrecenie sie.

Asus M2N-E