Asus Max zrestartował się...

Data: 2016-12-06 19:26:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Asus Max zrestartował się...
Po paru miesiącach używania Asus Max zrestartował się bez widocznej
przyczyny. Zostało mu: 66% akumulatora, 1GB na aplikacje, 1.5GB na SD...
(mimo Androida 6 -- nie formatowałem SD tak, by była przedłużką pamięci wbudowanej)

Dunaj (http://www.duna.pl) nadal częściej zawieszony, niż funkcjonalny...

Moje połączenia pracują bezproblemowo od wielu lat...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-06 18:30:56
Autor: masti
Asus Max zrestartował się...
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

Po paru miesiącach używania Asus Max zrestartował się

wzruszyła mnie twoja historia

Data: 2016-12-07 19:21:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Asus Max zrestartował się...

"masti" o27050$9bt$1@dont-email.me

Po paru miesiącach używania Asus Max zrestartował się

wzruszyła mnie twoja historia

Z Asusem czy któraś z dwóch pozostałych?
[może zupełnie inna?...]

-=-

Nie tylko Ciebie urzekają moje historie.

   "asasasa" 53f9dcdb$0$3060$65785112@news.neostrada.pl

   > Leszq, urzekła na Tfoja historia!

-=-

    urzec dk Vc, urzeknę, urzekniesz, urzeknij, urzekł, urzekła, urzekli,
         urzekłszy, urzeczony - urzekać ndk I, ~am, ~asz, ~ają, ~aj, ~ał

    1. <<według dawnych wierzeń: rzucić na kogoś urok; zaczarować>>
    2. <<wzbudzić podziw, zachwyt, olśnić, oczarować, zachwycić>>

       Był urzeczony jej urodą.
       Melodia urzekała słuchaczy.

-=-

Wzbudziłem Twój podziw czy rzuciłem urok na Ciebie?
Na Krisa chyba rzuciłem urok, bo pisał chyba od rzeczy:

   "Kris" 0eeb89a6-d65e-4a18-a36c-36d23c29c07e@googlegroups.com

   > Moje połączenia pracują bezproblemowo od wielu lat...

   : Kup sobie samochód
   : http://www.poranny.pl/wiadomosci/suwalki/gal/5500334,izba-celna-organizuje-przetarg-na-samochody-zdjecia,8315716,id,t,zid.html

Ale być może Ciebie urzekła historia Asusa a Krisa urzekła historia moich połączeń...

-=-

Chyba muszę zastanowić się nad tym urzekaniem -- ale muszę najpierw
zrozumieć, co Ty masz (i co inni mają) na myśli, gdy piszesz (i gdy
inni piszą) o urzekaniu... Kris najwyraźniej został zaczarowany...

Może na urządzenia Dunaja także ktoś rzuca uroki?...

[uroki w drugiej połowie drugiej dekady XXI wieku?...
od kilkunastu lat wiem, że miedziany Ethernet przegra z masztami...
tak czy siak -- jakieś łącze jest potrzebne i jeśli Dunaj nie
reaguje poprawnie na zgłaszanie usterek -- chyba czas najwyższy
na zmianę dostawcy usług... ww. wspomniany usługodawca VoIP
(FCN, dawniej Tlenofon) zbladł przy ofertach GSM... być może
warto już zainwestować niespełna 4 stóweczki pln w 5GHz, aby
mieć 300Mb/s (czyli de facto ze 120 Mb/s, co RJ45 obetnie do 100Mb/s)
w połączeniu obu mieszkań oraz w światłowód Orange?... 4 stóweczki pln
funduje Orange -- wystarczy przejść do niego z elektryzowaniem...
wewnątrz mieszkania miałbym połowę z tych 120 Mb/s... z czego
notebook obetnie do 23Mb/s...]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-07 19:00:51
Autor: masti
Asus Max zrestartował się...
[...]

nawaliłeś ich tyle, że już sam nie wiesz w którym wątku odpowiadasz?
bloga sobie załóż

Data: 2016-12-08 00:17:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Asus Max zrestartował się...

"masti" o29m93$sqb$1@dont-email.me

nawaliłeś ich tyle, że już sam nie wiesz
w którym wątku odpowiadasz?

Jak widać -- ja znam swe historie, którymi rzekomo urzekam.
Natomiast Ty -- uchyliłeś się od udzielenia odpowiedzi na
zadane Ci proste pytannia.

bloga sobie załóż

Nie jestem Twym sługą. :)

[ponoć niektórym ludziom wydaje się, że są kimś, kim nie są w istocie...
ponoć najwięcej ludzi pomylonych wciela się w Napoleona Bonapartego...]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-10 03:44:18
Autor: ? you jump on top of my dick ?
Cymbal ryzy
Eneuel Wrote:

Skoncz z tym brandzlowaniem internetu putasie!

--
?

Data: 2016-12-06 23:35:07
Autor: Kris
Asus Max zrestartował się...
W dniu wtorek, 6 grudnia 2016 19:27:07 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

Moje połączenia pracują bezproblemowo od wielu lat...
Kup sobie samochód
http://www.poranny.pl/wiadomosci/suwalki/gal/5500334,izba-celna-organizuje-przetarg-na-samochody-zdjecia,8315716,id,t,zid.html
;)

Data: 2016-12-07 18:34:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Asus Max zrestartował się...

[...]

Co ten samochód miałby wspólnego z tymi połączeniami?

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-07 10:04:46
Autor: Trybun
Asus Max zrestartował się...
Po paru miesiącach używania Asus Max zrestartował się bez widocznej
przyczyny.

Już coś około trzech lata pracy - ani jednego restartu czy innych niedogodności.. Telefon też z nie najwyższej pąki.

Data: 2016-12-07 18:37:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Asus Max zrestartował się...

"Trybun" 5847d094$0$5155$65785112@news.neostrada.pl

Już coś około trzech lata pracy - ani jednego restartu czy innych niedogodności..

Overmax chyba też nie restartuje się bez widocznej przyczyny.

Telefon też z nie najwyższej pąki.

Acer? Asus i Acer to chyba porównywalni producenci.
Nawet przez jakiś czas pracowali tam ci sami ludzie.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-09 13:43:57
Autor: Trybun
Asus Max zrestartował się...

"Trybun" 5847d094$0$5155$65785112@news.neostrada.pl

Już coś około trzech lata pracy - ani jednego restartu czy innych niedogodności..

Overmax chyba też nie restartuje się bez widocznej przyczyny.

Chyba?;-)

Telefon też z nie najwyższej pąki.

Acer? Asus i Acer to chyba porównywalni producenci.
Nawet przez jakiś czas pracowali tam ci sami ludzie.

Bardzo przepraszam - mój się nie restartuje.. A swoja drogą, miałem już łącznie kilkanaście telefonów, i gdyby nie ten ostatni model to nie uwierzyłbym że są jakieś aparaty które się nie restartują czy zawieszają..

Data: 2016-12-09 14:41:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Asus Max zrestartował się...

"Trybun" 584aa6fa$0$15197$65785112@news.neostrada.pl

Overmax chyba też nie restartuje się bez widocznej przyczyny.

Chyba?;-)

Nie pamiętam żadnego restartu, ale być może po prostu zapomniałem.
Softowo jest dobry. Zły złomowo:

 - ciemny ekran
 - niechlujne wykonanie
 - słaby akumulator
 - 1 GB ,,dysku'', choć tablet ma 16 GB

Telefon też z nie najwyższej pąki.

Acer? Asus i Acer to chyba porównywalni producenci.
Nawet przez jakiś czas pracowali tam ci sami ludzie.

Bardzo przepraszam - mój się nie restartuje..

Nie kwestionuję tego i nie uważam Acera za złego producenta.

A swoja drogą, miałem już łącznie kilkanaście telefonów,
i gdyby nie ten ostatni model to nie uwierzyłbym że są
jakieś aparaty które się nie restartują czy zawieszają..

Asus na razie zrestartował się jeden raz.

Ale VoIPy pracują na nim źle. Telefon kupiłem w Polsce, więc mam support?
Owszem ;) -- polecono mi ,,przywrócenie ustawień fabrycznych'...
(między innymi -- powrót do Androida 5)

-=-

Mój Asus *chyba* ma przewagę w jednym punkcie nad Twoim Acerem -- ma szkło GG4.
Gniotsa, nie łamiotsa ;) i odporne na drapanie miękkimi przedmiotami.
(podatne na zadrapania zwykłym piaskiem)

-=-

Ogólnie z tego telefonu jestem zadowolony i chyba w przyszłości
chętnym okiem będę spoglądał na Asusa.

BTW supportu -- swego czasu zwróciłem się do przedstawiciela Asusa
z pytaniem dotyczącym płyty głównej desktopa o otrzymałem odpowiedź.
Pod tym względem wszystko w Polsce upada!!!!

-=-

Przymierzając się do wymiany balkonowych hybryd, odciąłem sobie drogę do jednej z tych hybryd.
Miałem (ustawione przed laty przez siebie samego) ograniczenia adresowe i przestawiłem hybrydę
tak, że mogłem do niej dostać się tylko poprzez adres przeze mnie zabroniony -- pozostał tylko
twardy restart, czyli przywrócenie ,,ustawień fabrycznych''. Chcąc wiedzieć, jak taki restart
wykonać, zajrzałem do netu a tam... Facet żali się supportowi na to, że choć postępuje właściwie,
hybryda nie łapie z nim kontaktu... Po jakimś czasie facet obwieszcza, że winna była przeglądarka
netowa i **dopiero wówczas** support mu odpowiada... Fajne!!!

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-09 06:49:01
Autor: Kris
Asus Max zrestartował się...
W dniu piątek, 9 grudnia 2016 14:41:24 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

[...]

Byleś w Izbie Celnej auta przed przetargiem oglądać?

Data: 2016-12-09 18:37:55
Autor: Trybun
Asus Max zrestartował się...

[...]

Czyli - nie restartuje się.

[...]

Ja też nie twierdzę że Acer to jakaś superporządna firma. Gdyby taka była to zostawiałaby swoich klientów bez aktualizacji oprogramowania..

[...]

Nie znam się za mocno, ale zdaje się że chyba powrót do wcześniejszej wersji systemu domowym sposobem jest raczej nie do wykonania..

-=-

Mój Asus *chyba* ma przewagę w jednym punkcie nad Twoim Acerem -- ma szkło GG4.
Gniotsa, nie łamiotsa ;) i odporne na drapanie miękkimi przedmiotami.
(podatne na zadrapania zwykłym piaskiem)

I na pewno w wielu innych sprawach. Asus (ten Asus) to telefon dużo bardziej przystosowany do dzisiejszych realiów niż mój telefon, którego produkcję rozpoczęto jakieś 4 lata temu.
Tak w sumie  jedyne z czego w nim jestem zadowolony to bateria i jakość nagrywanych filmów. Reszta to przeciętność, ani lepsze ani gorsze od innych.

-=-

[...]

Asus też ma w głębokim poważaniu klientów. Kupiłem do laptopa tej firmy dodatkowy dysk SSD, lapek ma około 3 lat a  BIOS go nie widzi. Telefon do serwisu - i " nie przewidujemy aktualizacji tego sprzętu". O jakości serwisowych usług już chyba tu kiedyś pisałem.. Mam także w stacjonarnym kompie Płytę Główną Asusa, tutaj także olewają klienta - od 4 lat nie ma już aktualizacji BIOSu. Dla porównanie - w innym kompie sprzed 12 lat BIOS nadal ma aktualizację, Płyta malej nieznanej firmy Shuttle..

W kwestii resetu to nie do netu, a trzeba zajrzeć do menu - ustawienia i tam wybrać odpowiednia opcję..

Data: 2016-12-09 19:15:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Asus Max zrestartował się...

"Trybun" 584aebe1$0$646$65785112@news.neostrada.pl

W kwestii resetu to nie do netu, a trzeba zajrzeć do menu - ustawienia i tam wybrać odpowiednia opcję..

Trzeba nacisnąć (i przytrzymać) przycisk wciskany drutem/spinaczem/igłą.
Wcisnąłem, zalogowałem się, wrzuciłem tam to, co było przed zmianą i jest OK.
Przy okazji zastanawiałem się nad tym, dlaczego wybrałem takie dziwne ;)
rozwiązania, po czym przeszedłem dawną drogę rozumowania, po której znów
wybrałem to, co wybrałem kiedyś. :)

Rozmyślam nad światełkiem z Orange i nad wymianą hybryd na CPE510, aby
mieć pomiędzy mieszkaniami 300 Mb/s, czyli de facto (jak mniemam) mieć
to, co daje Orange w światłowodzie -- 100 Mb/s.

CPE510 daje możliwość ,,zasilania wstecznego'' w net ;) z szyfrowaniem.
(obecne 5210 nie dają tej możliwości)

                 .-.             .-.
                 |e|             |f|
                 '-'             '-'
                  ^               ^
                  :               :
                  :               :
                  v               v
                  -               -
   [ISP]<-- -- -- ->[a]<~~~~~~~~~~~>[b]<~~~~~~~~~~~>[g]
                  -               -
                  ^               ^
                  :               :     : i ~ to WiFi
                  :               :     - to ethernet
                  v               v
                 .-.             .-.
                 |d|             |c|
                 '-'             '-'

ale tak, że można włączyć się via WiFi i do a, i do b.

Problem w tym, że jeśli zdecyduję się na 5 GHz -- na niewiele mi
to ,,wstecznictwo'' przyda się poza mieszkaniami, więc być może
nie zdecyduję się na to ,,wstecznictwo'' i tym razem.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-10 03:35:44