Asus P5KPL-AM nie chce sie uruchomić???

Data: 2010-06-23 00:10:05
Autor: Kosno Marcin
Asus P5KPL-AM nie chce sie uruchomić???
Witam mam taki problem kupiłem w/w płytę +procek "procesor E6500 2.93Ghz 1066Mhz cache 2Mb socket LGA 775" wszystko podpiełem jak potrzeba wiatrak się kręci a na monitorze nic sie nie pokazuje karta raczej jest sprawna co to moze być pomocy zasilacz modecom 350W

Data: 2010-06-23 15:28:37
Autor: Cyki
Asus P5KPL-AM nie chce sie uruchomić???
Witm ponownie mam 1 sygnał długi 2 krótkie wskazuje na uszkodzona karte ale karta jest 100% sprawna sprawdzałem na innym kompie płyta za zintegrowana karte graficzna co to moze byc
Użytkownik "Kosno Marcin" <kosnomarcin@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:hvrcbu$eni$1news.vectranet.pl...

Data: 2010-06-23 15:39:10
Autor: Norbert
Dnia Wed, 23 Jun 2010 15:28:37 +0200, Cyki napisał(a):

Witm ponownie mam 1 sygnał długi 2 krótkie wskazuje na uszkodzona karte ale karta jest 100% sprawna sprawdzałem na innym kompie płyta za zintegrowana karte graficzna co to moze byc

Moze nie podpiales do karty osobnego zasilania?

Norbert

Data: 2010-06-24 20:57:13
Autor: MAR
On Wed, 23 Jun 2010 15:28:37 +0200, Cyki wrote:

Witm ponownie mam 1 sygnał długi 2 krótkie wskazuje na uszkodzona karte ale karta jest 100% sprawna sprawdzałem na innym kompie płyta za zintegrowana karte graficzna co to moze byc

Wyciągnęłeś kartę zintegrowaną i sprawdziłeś na innym komputerze ?!

--
Mar.

Asus P5KPL-AM nie chce sie uruchomić???