Asus P5RD2-TVM/S

Data: 2011-10-28 17:23:40
Autor: aRo
Asus P5RD2-TVM/S
Witam, pisze poniewaz moja cierpliwosc sie wyczerpala.
Historia:
Mojemu dziecku zapsul sie komputer! Padla plyta glowna (reszta podzespolow sprawdzona (zasilacz, pamiec, procesor). Wiec zakupilem druga taka sama w celu oszczedzenia sobie czasu (nie musze ruszac systemu). No i zonk! Tak samo sie zachowuje, tzn.: wlacza sie, kreci sie wentylator na procesorze, zielona diodka sie zapala, dysk i CDROM "kreci" i tyle, zero sladow na monitorze czy tez jakichkolwiek sygnalow dzwiekowych z BIOS-u. No i moze ktorys z szanownych ekspertow mial podobna sytuacje czy tez ja jestem absolutnych posiadaczem "szczescia" przy zakupach (mam mozliwosc zwrotu plyty - coprawdac uzywana ale sprzedawca dal miesieczna gwarancje no mozliwosc zwrotu!). Dodam na sam koniec iz ta sama konfiguracja byla sprawdzana na innej MOBO (gigabyte) i wszystko chulalo jak sie masz :) - system UBUNTU).
Pozdrawiam.

Data: 2011-10-31 09:39:41
Autor: ****Einstein****
Asus P5RD2-TVM/S

Użytkownik "aRo" <admin_@jakubtravel.com> napisał w wiadomości news:4eaad70b$1news.home.net.pl...
[...]

Witam
Spróbuj odpalić sprzęt bez podłączania nadędów optycznych i hdd (zarówno do płyty jak i zasilania) jeśli masz 2 moduły ram to spróbuj na jednym z nich.

Pozdrawiam

Asus P5RD2-TVM/S