Asus P5SD2-TM-5A

Data: 2012-01-01 21:29:33
Autor: Magdalena
Asus P5SD2-TM-5A
Skąd można ściągnąć sterowniki do płyty głównej Asus P5SD2-TM-5A? Strona asusa nie przyznaje się do takiej płyty :-) A może mi ktoś powiedzieć, na jakim chipsecie jest ta płyta?

Magdalena

Data: 2012-01-01 23:10:21
Autor: Piotrek
Asus P5SD2-TM-5A
Dnia Sun, 01 Jan 2012 21:29:33 +0100, Magdalena napisał(a):

Skąd można ściągnąć sterowniki do płyty głównej Asus P5SD2-TM-5A? Strona asusa nie przyznaje się do takiej płyty :-) A może mi ktoś powiedzieć, na jakim chipsecie jest ta płyta?

Magdalena

tu http://www.uktsupport.co.uk/advent/pc/t9107.htm wskazują, że jakiś
komputer mający tą płytę miał pentium d 820 czyli jest na podstawce LGA
775. Asus wskazuje cztery takie płyty
http://www.asus.com/Search/?SearchKey=P5SD2 i tu
http://support.asus.com.tw/download/download.aspx?SLanguage=pl-pl więc
próbuj sterowniki do nich, bo innych nie widzę.

Asus P5SD2-TM-5A