Asus P7P55D i problem z pamięciami.

Data: 2010-02-06 15:35:35
Autor: maX
Asus P7P55D i problem z pamięciami.

Użytkownik "Onufry Zagloba" <wczele@gmail.com> napisał w wiadomości news:1f895813-1f8f-45d6-af74-fb2554db08bbz41g2000yqz.googlegroups.com...
 Po tej
operacji i przy identycznych ustawieniach BIOSu jak poprzednio
komputer stał się wyjątkowo niestabilny - samoczynne restarty po kilku
minutach pracy, niezależnie od obciążenia maszyny.

Chyba ci sami ludzi pisali bios do 785 Asusa, bo miałem identyczny problem z nowym biosem (bsody po kilku minutach pracy). Tyle że u mnie mozna downgradowac bios, przynajmniej wbudowanym w płytę flasherem (który w dodatku obsługuje HDD z NTFS, choć w manulau pisze że tylko pamieci masowe z FAT16/32)

Na forum Corsaira znalazłem

Asus ma własne forum dyskusyjne (zarówno ango- jak i polskojęzyczne) o każdym swoim produkcie indywidualnie (na english forum jest dużo wiecej postów z pytaniami / odpowiedziami). Zobacz czy inni userzy tez zgłaszają ten problem i jak sobie z nim poradzili.

Asus P7P55D i problem z pamięciami.