Asus X53S - problem - czarne paski po bokach

Data: 2012-05-06 17:22:04
Autor: LOSU
Asus X53S - problem - czarne paski po bokach
Witam
Mam problem. Jak włączam jakąś gre, mam czarne paski po bokach, mam karte intela i geforce.
Co z tym zrobic?
Prosze o pomoc

Data: 2012-05-06 17:56:50
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-05-06 17:22, Użytkownik LOSU napisał:
Witam
Mam problem. Jak włączam jakąś gre, mam czarne paski po bokach, mam karte intela i geforce.
Co z tym zrobic?

Zmienić ustawienia wyświetlania obrazu w grze.

pozdrawiam

Data: 2012-05-06 17:59:45
Autor: Rafał Łukawski
On 2012-05-06 17:22, LOSU wrote:
Witam
Mam problem. Jak w³¹czam jak¹œ gre, mam czarne paski po bokach, mam karte
intela i geforce.
Co z tym zrobic?

1. Na pewno pomoże precyzyjne wyrażanie się.

2. a) jaki system b) jaki monitor, c) jak podłączony monitor z kartą, d) jaka karta graficzna (monitor podłączony jest do konkretnej)

3. pomoze zapewne jedno z ponizszych:
a) zmiana rozdzielczosci w grze, która korzysta z directX (nie napisałeś nic o systemie, więc zapewno windows)
b) zmiana ustawien w oryginalnym programie do karty graficznej, często jest możliwość zmian 4:3/16:9 itp
c) zmiana powyĹźszego w ustawieniach samego monitora - jak? to juz zalezy od monitora

Ostatnio mialem ciekawy przypadek, monitor na podlaczony przez DVI i ni cholery obraz o rozdzielczosci natywnej nie miesci sie w calosci (czyli odwrotna sytyacja). Gdzieś w menu było fit to screen czy jakoś tak i pomogło.

Data: 2012-05-06 18:34:35
Autor: LOSU
Asus X53S - problem - czarne paski po bokach
W tytule napisałem laptop ASUS X53S WIN 7 .
Rozdzielczości akurat w tej grze nie da się zmienić

Data: 2012-05-06 18:44:37
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-05-06 18:34, Użytkownik LOSU napisał:
W tytule napisałem laptop ASUS X53S WIN 7 .
Rozdzielczości akurat w tej grze nie da się zmienić

Nie napisałeś że laptop ani że Win7, nie da się zmienić
ustawień to trzeba te pasy polubić lub poszukać programowego
rozwiązania, ale to już na właściwej grupie bo tutaj tylko
patrzeć jak ktoś zaproponuje Ci wymianę zasilacza na bardziej
kompatybilny z czarnymi pasami.

Pozdrawiam

Data: 2012-05-06 18:47:43
Autor: Rafał Łukawski
On 2012-05-06 18:34, LOSU wrote:
W tytule napisaÂłem laptop ASUS X53S WIN 7 .
RozdzielczoÂści akurat w tej grze nie da siĂŞ zmieniĂŚ

Złośliwie zapytam. Co to jest TA gra. szukałem po tytule "ta", "tej" - nie ma takiej. Oczywiście żartuje, ale chcesz odpowiedzi, a robisz zagadki - poprosze o precyzyjne pytania.

Jeżeli faktycznie tajemnicza gra nie pracuje np. w 16:9, być może da sięcoś zmienić w oprogramowaniu do karty, ale to już kwestia danego systemu operacyjnego, nie peceta.

Asus X53S - problem - czarne paski po bokach