Asus eee pad transformer - maksymalna obsługiwana pojemność karty

Data: 2012-05-14 16:54:44
Autor: Leszek
Asus eee pad transformer - maksymalna obsługiwana pojemność karty
Hej,

Czy ten pierwszy transformer obsługuje karty micro sdhc 32 GB w samym urządzeniu (nie w stacji dokującej)? Pytałem na forum Asusa, ale nikt mi nie odpowiedział.

Pozdro,
Leszek

Data: 2012-05-14 22:57:16
Autor: Krzysztof
W dniu poniedziałek, 14 maja 2012 16:54:44 UTC+2 użytkownik Leszek napisał:
[...]

Mój TF101 obsługuje 32gb micro sdhc bez problemu (sformatowane na ntfs)..

Data: 2012-05-15 10:57:55
Autor: Leszek

Użytkownik "Krzysztof"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:31499009.3122.1337061436491.JavaMail.geo-discussion-forums@ynja13...

Mój TF101 obsługuje 32gb micro sdhc bez problemu (sformatowane na ntfs).

Super, dzięki! A jakiej karty używasz?

Data: 2012-05-15 22:51:26
Autor: Krzysztof
W dniu wtorek, 15 maja 2012 10:57:55 UTC+2 użytkownik Leszek napisał:
> [...]

> Mój TF101 obsługuje 32gb micro sdhc bez problemu (sformatowane na ntfs).

Kingston SDHC 32GB class 10.

Asus eee pad transformer - maksymalna obsługiwana pojemność karty