Asystent g艂osowy

Data: 2016-01-03 17:11:57
Autor: Trybun
Asystent g艂osowy
Czy jest pod Androida jaki艣 Asystent G艂osowy kt贸ry funkcjonuje bez dost臋pu do netu?

Data: 2016-01-04 02:17:29
Autor: Animka
Asystent g艂osowy
W dniu 2016-01-03 o 17:11, Trybun pisze:
Czy jest pod Androida jaki艣 Asystent G艂osowy kt贸ry funkcjonuje bez dost臋pu do netu?
W moim jest, ale nie korzystam.

--
animka

Data: 2016-01-05 12:02:32
Autor: Trybun
Asystent g艂osowy
W dniu 2016-01-04 o 02:17, Animka pisze:
W dniu 2016-01-03 o 17:11, Trybun pisze:
Czy jest pod Androida jaki艣 Asystent G艂osowy kt贸ry funkcjonuje bez dost臋pu do netu?
W moim jest, ale nie korzystam.

Pytanie tylko, dlaczego ja mimo tego 偶e bym korzysta艂 - nie mam? ;-)

Data: 2016-01-06 23:09:40
Autor: Animka
Asystent g艂osowy
W dniu 2016-01-05 o 12:02, Trybun pisze:
[...]

Szkoda, 偶e nie masz :-)
M贸j telefon w T Mobole kosztowa艂 bodaj偶e 599 z艂. Wzi臋艂am go na raty po 25 zl jak zawieralam tam umow臋, wi臋c abonament+rata. Ponadto przy zawieraniu umowy w 04/2015 r. zap艂acilam 149 z艂., w salonie/sklepie za ten telefon - jako pierwsz膮 wp艂at臋. Z moich wylicze艅 (zreszt膮 poprawnych) wynika, 偶e ja ten telefon ju偶 w pa藕dzierniku sp艂aci艂am.
Mia艂o by膰 18 rat. Jak si臋 okazuje to mnie te 25 z艂 nadal dopisuj膮 do r-ku co miesi膮c i w odpowiedzi na reklamacj臋 (z ich strony internetowej) dosta艂am informacj臋, 偶e te 25 z艂 mam p艂aci膰 do ko艅ca umowy (ale ju偶 nie jako raty, ale powi臋kszony abonament), do maja 2016 r.
Normalnie zrobili mnie w "bambuko".

--
animka

Data: 2016-01-07 12:43:19
Autor: Trybun
Asystent g艂osowy
W dniu 2016-01-06 o 23:09, Animka pisze:
[...]

No, szkoda. Ale taki program m贸g艂by by膰 chocia偶 w Sklepie Google.

W bambuko to robi膮 prawie wszystkich abonamentowicz贸w, kt贸rzy podpisuj膮 umow臋 "ze sprz臋tem".  Kiedy艣 nie by艂o wyj艣cia, musia艂em podpisa膰 umow臋 z Orange na internet z modemem. A oni nawet takie najta艅sze prymitywne g*no jak modem ED77 wycenili na 1699z艂. Umowa wygl膮da艂a tak:
na 2 lata
op艂aty 60z艂/miesi膮c
limit danych 500MB/miesi膮c
max pr臋dko艣膰 transferu do 200Kb/s
No i kosmiczna wycena tego modemu,.

Data: 2016-01-07 14:32:42
Autor: Animka
Asystent g艂osowy
W dniu 2016-01-07 o 12:43, Trybun pisze:
[...]

M膮dry Polak po szkodzie :-(
Mog艂e艣 by膰 mo偶e kupi膰 sobie taki modem gdzie indziej, a "Orange" powiedzie膰, 偶e podpisujesz umow臋 bez modemu, bo taki masz. Ale ciort wie, czy nie odm贸wiliby.

--
animka

Data: 2016-01-10 17:05:11
Autor: Trybun
Asystent g艂osowy

[...]

Tak, nie by艂o wyj艣cia - musia艂em od nich wzi膮膰 ten modem wyceniony na 1699z艂.

Data: 2016-01-04 21:49:40
Autor: masti
Asystent g艂osowy
Trybun wrote:

Czy jest pod Androida jaki艣 Asystent G艂osowy kt贸ry funkcjonuje bez dost臋pu do netu?

a co on mia艂by robi膰 w samym telefonie?
I ile pami臋ci jeste艣 gt贸w po艣wi臋ci膰?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2016-01-05 12:04:30
Autor: Trybun
Asystent g艂osowy
W dniu 2016-01-04 o 22:49, masti pisze:
Trybun wrote:

Czy jest pod Androida jaki艣 Asystent G艂osowy kt贸ry funkcjonuje bez
dost臋pu do netu?
a co on mia艂by robi膰 w samym telefonie?
I ile pami臋ci jeste艣 gt贸w po艣wi臋ci膰?

Wykonywa膰 polecenia w stylu - po艂膮cz z/odbierz po艂膮czenie, napisz/wy艣lij sms do...  nawigacja itd. Chodzi mi tylko o funkcje b臋d膮ce ju偶 w telefonie a nie odpowiedzi w temacie - % odcienia czerni w sk贸rze prezydenta USA B. Obamy.
Wi臋c pytam ponownie czy znasz  taki program? Np. w Google Now, jest kilka komend kt贸re mo偶na wykona膰 g艂osowo bez po艂膮czenia z netem, chodzi o to 偶eby by艂o ich wi臋cej, no i bardziej ukierunkowane na obs艂ug臋 telefonu.
Ilo艣膰/zaj臋cie pami臋ci, a ile pami臋ci zajmuje np. s艂ownik klawiatury?

Data: 2016-01-05 13:27:26
Autor: trolling tone
Asystent g艂osowy
Trybun wrote:

[...]

Pewnie jaki艣 u艂amek promila tego, co wzorce fonem贸w, difon贸w itp.
zaszyte w bazach sieci neuronowych.

Asystent g艂osowy