Asystent pasa w nawigacji

Data: 2017-06-12 12:31:20
Autor: z
Asystent pasa w nawigacji
Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz automapy?

Data: 2017-06-12 04:09:32
Autor: sczygiel
Asystent pasa w nawigacji
W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 12:31:22 UTC+2 użytkownik z napisał:
Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz automapy?

map factor navigator

Data: 2017-06-12 13:18:39
Autor: J.F.
Asystent pasa w nawigacji
Użytkownik  sczygiel napisał w wiadomości
W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 12:31:22 UTC+2 użytkownik z napisał:
Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz automapy?

map factor navigator

Na Androida ?
Nie zauwazylem ... na mapach OSM czy TomTom  ?

J.

Data: 2017-06-12 05:52:22
Autor: sczygiel
Asystent pasa w nawigacji
W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 13:18:42 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

>map factor navigator

Na Androida ?
Nie zauwazylem ... na mapach OSM czy TomTom  ?

Jezdze na osm-owych.
Bardzo sobie chwale. Zjezdzilem z nia polski kawałek, kawałek czech i do tego jakies testy za oceanem.

Wszystko darmo i całkiem ok. Te mapy maja czasem jakieś dziwności ale raczej najgorsze co może cie spotkac to dodatkowy kilometr lub dwa...

Data: 2017-06-12 15:07:11
Autor: J.F.
Asystent pasa w nawigacji
> [...]

Wszystko darmo i całkiem ok. Te mapy maja czasem jakieś dziwności ale raczej najgorsze co może cie spotkac to dodatkowy kilometr lub dwa...

No, jak pamietam, to wybor trasy byl taki sobie, potrafila zaskoczyc.

Ale ... ma tego asystenta ?

https://www.dobreprogramy.pl/MapFactor-GPS-Navigation,Program,Android,64625.html
Chyba ze to ta ikonka z 319m - duza strzalka w lewo, a mala w prawo to nastepny skret czy pasy w inne strony ?

J.

Data: 2017-06-12 06:11:27
Autor: sczygiel
Asystent pasa w nawigacji
W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 15:07:15 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> [...]

Chyba ze to ta ikonka z 319m - duza strzalka w lewo, a mala w prawo to nastepny skret czy pasy w inne strony ?

http://static.mapfactor.com/images/n11_navigation.png

Ma :)

Ale nie gada na którym pasie masz jechać, Tylko pokazuje.

On ma sporo mozliwosci ustawienia jak ma trasy tyczyc.
Mozna wylaczyc autostrady, drogi platne itp.
Do tego wpisuje mu sie ile srednio wynosza predkosci na poszczegolnych klasach dróg i od tego liczy prognoze dojazdu.

Ogólnie zachęcam, instaluje sie paroma pacnieciami, potem sciaga mapy (dla polski jakieś 400MB) - trzeba miec tyle miejsca w fonie.

Data: 2017-06-12 15:28:40
Autor: radekp@konto.pl
Asystent pasa w nawigacji
Mon, 12 Jun 2017 06:11:27 -0700 (PDT), w
<cb9e25c2-dcc5-4683-922a-ce729fd5f636@googlegroups.com>, sczygiel@gmail.com
napisał(-a):

[...]

Wadą, i to wielką, tych wszystkich osmowych nawigacji jest brak jakiegokolwiek
traffica, tak że ich przydatność jest mocno ograniczona.

Data: 2017-06-12 07:18:21
Autor: sczygiel
Asystent pasa w nawigacji
napisał(-a):

> [...]

Wadą, i to wielką, tych wszystkich osmowych nawigacji jest brak jakiegokolwiek
traffica, tak że ich przydatność jest mocno ograniczona.

Ano trafica nie ma.

Ale to jest ficzer o poziom abstrakcji wyżej niż nawigacja.
Jak trafica komus trzeba to juz niestety trzeba liczyc sie z kosztami.

Data: 2017-06-12 15:44:39
Autor: z
Asystent pasa w nawigacji
W dniu 2017-06-12 o 15:28, radekp@konto.pl pisze:
Wadą, i to wielką, tych wszystkich osmowych nawigacji jest brak jakiegokolwiek
traffica, tak że ich przydatność jest mocno ograniczona.

Czyli co?
Yanosik do radarów
Google do traffica
Automapa do numerów domów
a OSM do wioskowych zadupi

Załamka

Data: 2017-06-12 16:26:25
Autor: J.F.
Asystent pasa w nawigacji
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:593e9ac9$0$5146$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Yanosik ma imo calkiem znosna nawigacje i traffic.
Ale tylko w Polsce.

Po ruszeniu w swiat warto miec jakas rezerwe nie wymagajaca internetu .... choc w EU ten internet coraz tanszy.

J.

Data: 2017-06-19 19:45:49
Autor: jerzu.xyz
Asystent pasa w nawigacji
On Mon, 12 Jun 2017 16:26:25 +0200, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Yanosik ma imo calkiem znosna nawigacje i traffic.

Nawigacja w Yanosiku jest tak toporna, że nawet nie chce mi się tego
instalować.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-06-19 21:56:23
Autor: J.F.
Asystent pasa w nawigacji
Użytkownik  jerzu  napisał w wiadomości
[...]

Toporna, ale IMO poprawna. W miare dobrze prowadzi, nie mialem powodu narzekac.

Co prawda po ostatniej niedzieli sie zastanawiam - wracam z Jeleniej, yanosik mi pokazuje jakis wielki czas dojazdu ... cos mnie tknelo, przesuwam ekran ... autostrada czerwona.
I jakos nie bardzo chce ominac tego korka. A mnie sie cos nie bardzo chce wierzyc, tzn pchac oplotkami mi sie nie bardzo chce.

Wiec odpalam dodatkowo googla, a ten tez jakos dziwnie pokazuje i jeszcze dziwniej prowadzi. Byc moze to skutek obslugi, ktora w jadacym aucie musi byc szybka :-)

Korek przed Wroclawiem okazal sie niewielki, wielki za to byl w przeciwna stronie.
I nie wiem - byl ale sie rozwial, czy jakos sobie usrednily dla obu stron ...

J.

Data: 2017-06-20 02:47:55
Autor: sczygiel
Asystent pasa w nawigacji
W dniu poniedziałek, 19 czerwca 2017 21:56:25 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Popatrzylem sobie dzis na mapfactora w kontekscie tego asystenta.
To IMHO feler z mapami osm-owymi.
Czasem asystent sie pojawia nawet na rondkach międzyosiedlowych a czasem nie ma go nawet na dużych ruchliwych rozjazdach.

Na moje to feler z tym ze nie kazde miejsce (a wlasciwie nikła część z nich) ma oznaczone pasy w mapach osm-owych.
Pewnie trzeba je jakos specjalnie otagować aby działało.

Nie wiem jak z platnymi mapami, w tej nawigacji. Moze lepiej ale nie mialem okazji sprawdzic.

Data: 2017-06-20 02:57:25
Autor: sczygiel
Asystent pasa w nawigacji
W dniu wtorek, 20 czerwca 2017 11:48:02 UTC+2 użytkownik sczy...@gmail..com napisał:
[...]

O tu widać te adnotacje:
https://www.openstreetmap.org/way/380592149
Trzeba wlaczyc sobie adnotacje mapy (map detail):

turn:lanes through|right

I porównać z miejscami gdzie sie asystent nie pojawia a na mapie adnotacje są a mapa w telefonie jest już z okresu kiedy całośc powinna byc aktualna...

https://www.openstreetmap.org/way/454935055#map=17/51.88247/19.64359&layers=D
Ten kawałek, asystent mi sie nie pokazuje ale adnotacje jakieś tam są. Ale widać że jest tam więcej geometrii niz jedna ścieżka...

Data: 2017-06-20 13:09:51
Autor: z
Asystent pasa w nawigacji
W dniu 2017-06-20 o 11:47, sczygiel@gmail.com pisze:
Czasem asystent sie pojawia nawet na rondkach międzyosiedlowych a czasem nie ma go nawet na dużych ruchliwych rozjazdach.

Przy starcie aplikacji jest zachęta do używania map totom oczywiście pewnie płatnych.
Sprawdzałeś różnice?

Data: 2017-06-20 07:26:14
Autor: sczygiel
Asystent pasa w nawigacji
W dniu wtorek, 20 czerwca 2017 13:10:03 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Przy starcie aplikacji jest zachęta do używania map totom oczywiście pewnie płatnych.

Nie. Dla mnie mapfactor z mapami osm jest wysmienity.
Dlatego nie szukalem dalej.
Dziala mi stabilnie, mapy ma dla miejsc w których byłem więc nie szukałem dalej.

Jedyny ficzer jaki bym chcial to glos lorda wadera ale tego nie ma :)

Data: 2017-06-25 05:58:47
Autor: z
Asystent pasa w nawigacji
W dniu 2017-06-20 o 16:26, sczygiel@gmail.com pisze:
Nie. Dla mnie mapfactor z mapami osm jest wysmienity.
Dlatego nie szukalem dalej.
Dziala mi stabilnie, mapy ma dla miejsc w których byłem więc nie szukałem dalej.

Jeśli chodzi o zadupia w których bywam to AM jest lepsza ale będę zawzięcie testował. Graficznie fajnie przejrzyście.

Data: 2017-06-24 10:00:38
Autor: Budzik
Asystent pasa w nawigacji

Yanosik ma imo calkiem znosna nawigacje i traffic.

Probowałem podejsc do tematu 2 x - tragedia.
Pokazuje jakies drogi duzo dalze niz GM.
Odpusciłem.

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2017-06-13 09:54:55
Autor: radekp@konto.pl
Asystent pasa w nawigacji
Mon, 12 Jun 2017 15:44:39 +0200, w
<593e9ac9$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

> [...]
> Wadą, i to wielką, tych wszystkich osmowych nawigacji jest brak jakiegokolwiek
> traffica, tak że ich przydatność jest mocno ograniczona.

W NE też masz radary nanoszone przez innych użytkowników, tak więc nie używam
już Y.

Google do traffica

W NE jest lepszy, w PL nie sądzę by był lepszy.

Automapa do numerów domów

NE też ma dokładną numerację, choć sądzę, że w małych wioskach AM będzie miała
dokładniejszą.

a OSM do wioskowych zadupi

OSM przydaje mi się do ścieżek w lasach i dupereli w stylu "wieża łowiecka" czy
"przepust wodny" :)
Wioskowie zadupia już chyba wszystkie mapy mają.

Data: 2017-06-14 00:43:14
Autor: J.F.
Asystent pasa w nawigacji
Dnia Mon, 12 Jun 2017 06:11:27 -0700 (PDT), sczygiel@gmail.com
W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 15:07:15 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
>map factor navigator
Ale ... ma tego asystenta ?

http://static.mapfactor.com/images/n11_navigation.png
Ma :)

Hm, sprawdzilem dzisiaj.

Mignal mi raz dzis ten asystent, raz. Wiecej sie nie pokazal, i nie
wiem - tylko jedno skrzyzowanie mialo dane, cos zle ustawione czy
telefon niekompatybilny.

Dziala wam asystent ? W jakich miastach

J.

Data: 2017-06-13 23:04:17
Autor: sczygiel
Asystent pasa w nawigacji
W dniu środa, 14 czerwca 2017 00:43:36 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Mon, 12 Jun 2017 06:11:27 -0700 (PDT), sczygiel@gmail.com > W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 15:07:15 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> [...]

Mignal mi raz dzis ten asystent, raz. Wiecej sie nie pokazal, i nie
wiem - tylko jedno skrzyzowanie mialo dane, cos zle ustawione czy

Mi dziala. Ale stosunku skrzyżowań na których sie pojawia do wszystkich wielopasmowych nie znam. Nie korzystam zbytnio.

Ale można sobie zrobić symulacje trasy i tam też bedzie widac gdzie sie pojawia a gdzie nie.

Data: 2017-06-13 23:15:26
Autor: sczygiel
Asystent pasa w nawigacji
W dniu środa, 14 czerwca 2017 08:04:19 UTC+2 użytkownik sczy...@gmail.com napisał:
> [...]

Ale można sobie zrobić symulacje trasy i tam też bedzie widac gdzie sie pojawia a gdzie nie.

Poprawka, na symulacji tez nie zawsze mi sie pokazał. Ale z pamieci kojarze ze relatywnie często sie swieci, zadnych dodatkowych ustawien dotyczacych tego nie widzialem.

Data: 2017-06-14 09:19:29
Autor: radekp@konto.pl
Asystent pasa w nawigacji
Tue, 13 Jun 2017 23:04:17 -0700 (PDT), w
<647f4442-bb28-4b2f-8d45-c7ab3b9f3bad@googlegroups.com>, sczygiel@gmail.com
napisał(-a):

> [...]

Ale można sobie zrobić symulacje trasy i tam też bedzie widac gdzie sie pojawia a gdzie nie.

A wy pierwszy raz widzicie asystenta?
To informuję, że po dłuższej jeździe dojdziecie do wniosku, że im mniej tego
tym lepiej. Sens jest tylko przy bardziej skomplikowanych skrzyżowaniach.
A zamiast ilości liczy się jakość -- tzn. aby pokazywał na którym pasie się
ustawić, aby dobrze pojechać na następnym skrzyżowania, a nie najbliższym.

PS. Aha, w NE asystent nie pokazuje się jeżeli z wszystkich pasów możesz
pojechać we właściwym kierunku.

Data: 2017-06-14 09:53:03
Autor: J.F.
Asystent pasa w nawigacji
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oko1kcha3mh855clhfodesgbgq2dceol72@4ax.com...
Tue, 13 Jun 2017 23:04:17 -0700 (PDT),  sczygiel@gmail.com
napisał(-a):
> [...]
Ale można sobie zrobić symulacje trasy i tam też bedzie widac gdzie sie pojawia a gdzie nie.

No fakt, czasem sie pojawia na symulacji.

A wy pierwszy raz widzicie asystenta?

W tym, to pierwszy raz.
Jakbyscie nie napisali ze ma, to bym nie wiedzial.
Niezbyt duzo z tym programem jezdzilem, ale wczesniej nie zauwazylem :-)

[...]

A jak na tym pasie kolejka dluga ? :-P

Znasz taka ? Bo dobrze piszesz, ale pomarzyc fajna rzecz :-(
Wiec juz lepiej niech pokazuje zawsze.

PS. Aha, w NE asystent nie pokazuje się jeżeli z wszystkich pasów możesz
pojechać we właściwym kierunku.

Jest to jakas koncepcja, tylko potem nie wiesz - wszystkie dobre, czy brak danych :-)

J.

Data: 2017-06-14 10:35:03
Autor: radekp@konto.pl
Asystent pasa w nawigacji
Wed, 14 Jun 2017 09:53:03 +0200, w <5940eb64$0$653$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

A jak na tym pasie kolejka dluga ? :-P
Znasz taka ? Bo dobrze piszesz, ale pomarzyc fajna rzecz :-(

To jedziesz pasem obok. Widzisz na navi i w realu, że z obu możesz jechać
prosto, ale tylko jednym z nich od razu jesteś ustawiony dobrze na następnym
skrzyżowaniu. W NE tak jest, pewnie nie zawsze i nie wszędzie -- ale widzę że
tak jest.

>PS. Aha, w NE asystent nie pokazuje się jeżeli z wszystkich pasów >możesz
>pojechać we właściwym kierunku.

Jest to jakas koncepcja, tylko potem nie wiesz - wszystkie dobre, czy brak danych :-)

Podpowiadam, że możesz spojrzeć na takie duże niebieskie tablice przy drodze ;)

Data: 2017-06-14 10:49:58
Autor: J.F.
Asystent pasa w nawigacji
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:35t1kc1hqdo32kbkbli1nu2klfev5tffmr@4ax.com...
> [...]
>ustawić, aby dobrze pojechać na następnym skrzyżowania, a nie >najbliższym.

To jedziesz pasem obok.

A za skrzyzowaniem nikt cie  nie wpusci na wlasciwy pas, bo zamka u nas nie ma :-P

[...]

Czy ja dobrze zrozumialem, ze NE tak ladnie dziala i pokazuje wlasciwy pas ?
No prosze - rozwijaja sie ..

> [...]

brak danych :-)

Podpowiadam, że możesz spojrzeć na takie duże niebieskie tablice przy drodze ;)

No wlasnie o to chodzi, ze nie musze sie w nie nerwowo wpatrywac, jesli mam informacje wczesniej.
Szczegolnie, jesli korki sa dlugie.

J.

Data: 2017-06-15 07:40:25
Autor: z
Asystent pasa w nawigacji
W dniu 2017-06-14 o 09:19, radekp@konto.pl pisze:

A wy pierwszy raz widzicie asystenta?

Jest XXI wiek a tablet 7" to żadna nowość

Nie ma usprawiedliwień. Punkt odniesienia AM :-)

Data: 2017-06-16 12:30:45
Autor: radekp@konto.pl
Asystent pasa w nawigacji
Thu, 15 Jun 2017 07:40:25 +0200, w <59421dc9$0$655$65785112@news.neostrada.pl>,
z <z@z.pl> napisał(-a):

W dniu 2017-06-14 o 09:19, radekp@konto.pl pisze:

> A wy pierwszy raz widzicie asystenta?

Jest XXI wiek a tablet 7" to żadna nowość

Ale o co chodzi?

Nie ma usprawiedliwień. Punkt odniesienia AM :-)

AM już od dawna nie jest żadnym punktem odniesienia.

Data: 2017-06-16 14:13:48
Autor: z
Asystent pasa w nawigacji
W dniu 2017-06-16 o 12:30, radekp@konto.pl pisze:
AM już od dawna nie jest żadnym punktem odniesienia.

Tak jak w temacie. Jaka nawigacja ma asystenta pasa i ten asystent nie pokazuje się okazjonalnie tylko przynajmniej jak w Automapie.
Wiem że są inne funkcjonalności i pewnie ważniejsze/przydatniejsze (zależy od człowieka) ale teraz zajmujemy się asystentem pasa.

Versja trial Vaviexpert jakaś kulawa (ma dziwne zwiechy)
Asystent się czasem pojawia

Map factor navigator robi dobre wrażenie (szybko sprawnie) ale asystenta jeszcze nie widziałem

Data: 2017-06-16 16:06:35
Autor: J.F.
Asystent pasa w nawigacji
Dnia Fri, 16 Jun 2017 14:13:48 +0200, z napisał(a):
Map factor navigator robi dobre wrażenie (szybko sprawnie) ale asystenta jeszcze nie widziałem

Pojezdzilem troche - pokazuje sie.
Ale jakos tak rzadko, na krotko, niedopracowal cos.

J.

Data: 2017-06-16 17:41:25
Autor: z
Asystent pasa w nawigacji
W dniu 2017-06-16 o 16:06, J.F. pisze:
Pojezdzilem troche - pokazuje sie.
Ale jakos tak rzadko, na krotko, niedopracowal cos.

Szkoda. Zaczynała mi się podobać :-)

Data: 2017-06-16 18:36:53
Autor: J.F.
Asystent pasa w nawigacji
Dnia Fri, 16 Jun 2017 17:41:25 +0200, z napisał(a):
W dniu 2017-06-16 o 16:06, J.F. pisze:
Pojezdzilem troche - pokazuje sie.
Ale jakos tak rzadko, na krotko, niedopracowal cos.

Szkoda. Zaczynała mi się podobać :-)

To jest Android, tu co chwila wychodza nowe wersje :-)

Moze napisac prosbe :-)

J.

Data: 2017-06-17 00:38:08
Autor: radekp@konto.pl
Asystent pasa w nawigacji
z <z@z.pl> napisał(-a):

> [...]

Tak jak w temacie. Jaka nawigacja ma asystenta pasa i ten asystent nie pokazuje się okazjonalnie tylko przynajmniej jak w Automapie.

W AM dalej jest taki kuriozalny APR pokazujący liczbę pasów zamiast ich
narysowania?

Data: 2017-06-18 11:03:53
Autor: z
Asystent pasa w nawigacji
W dniu 2017-06-17 o 00:38, radekp@konto.pl pisze:
W AM dalej jest taki kuriozalny APR pokazujący liczbę pasów zamiast ich
narysowania?

Używam sporadycznie od dwóch lat na androidzie. Zawsze było ładnie narysowane.

Data: 2017-06-19 10:16:03
Autor: radekp@konto.pl
Asystent pasa w nawigacji
Sun, 18 Jun 2017 11:03:53 +0200, w <594641f9$0$651$65785112@news.neostrada.pl>,
z <z@z.pl> napisał(-a):

> [...]
> narysowania?
> Używam sporadycznie od dwóch lat na androidzie. Zawsze było ładnie narysowane.

Gdy przestawałem korzystać z AM, to przy większej liczbie pasów np. na wprost
nie pokazywały się wszystkei pasy tylko liczba np. 3 i pojedyczny znak
"prosto". "Innowacyjne" to było.

Data: 2017-06-19 15:06:52
Autor: z
Asystent pasa w nawigacji
W dniu 2017-06-19 o 10:16, radekp@konto.pl pisze:
Gdy przestawałem korzystać z AM, to przy większej liczbie pasów np. na wprost
nie pokazywały się wszystkei pasy tylko liczba np. 3 i pojedyczny znak
"prosto". "Innowacyjne" to było.

Ło matko :-)

To musisz sobie zapodat nowe 7-dniowy trial.

Żeby tylko te kolory takie g... nie były :-)

Data: 2017-06-19 15:40:00
Autor: radekp@konto.pl
Asystent pasa w nawigacji
Mon, 19 Jun 2017 15:06:52 +0200, w
<5947cc6d$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

> [...]

Ło matko :-)
To musisz sobie zapodat nowe 7-dniowy trial.
Żeby tylko te kolory takie g... nie były :-)

Nie, dzięki :)

Data: 2017-06-14 06:50:33
Autor: z
Asystent pasa w nawigacji
W dniu 2017-06-14 o 00:43, J.F. pisze:
Dziala wam asystent ? W jakich miastach

Mało przejechałem tylko z 10 km ale też mi się nie pokazuje.
Automapa z buta, naviexpert z oporami. Lublin

Data: 2017-06-14 20:41:43
Autor: J.F.
Asystent pasa w nawigacji
Użytkownik  sczygiel napisał w wiadomości
http://static.mapfactor.com/images/n11_navigation.png

Jeszcze jedno pytanie odnosnie Mapfactor -
jak uzyskac takie rozlozenie paneli jak na obrazku ?

Chodzi mi o te odleglosci/czasy do celu, u mnie sa w pasku w dolnej czesci ekranu ... co przy poziomym polozeniu telefonu nie jest zbyt dobre.

J.

Data: 2017-06-12 15:12:06
Autor: z
Asystent pasa w nawigacji
W dniu 2017-06-12 o 15:07, J.F. pisze:

" Program po polsku, nawigacja po polsku, asystent pasa ruchu, POI, ostrzeganie przed radarami itp. Naprawdę bardzo dobra nawigacja."

Tak piszą w komentarzach.

Na razie dopiero pobieram :-)

Data: 2017-06-12 13:24:04
Autor: z
Asystent pasa w nawigacji
W dniu 2017-06-12 o 13:18, J.F. pisze:
map factor navigator

Na Androida ?
Nie zauwazylem ... na mapach OSM czy TomTom  ?

https://www.dobreprogramy.pl/MapFactor-GPS-Navigation,Program,Android,64625.html

Tu piszą że darmowo ma OSM a płatnie TomTom

Data: 2017-06-12 13:26:22
Autor: kosmos
Asystent pasa w nawigacji
W dniu 2017-06-12 o 12:31, z pisze:
Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz automapy?

Jeśli dobrze rozumiem o co pytasz, to NaviExpert to ma.

Data: 2017-06-13 09:27:54
Autor: z
Asystent pasa w nawigacji
W dniu 2017-06-12 o 13:26, kosmos pisze:
Jeśli dobrze rozumiem o co pytasz, to NaviExpert to ma.

Po pierwszym pobieżnym teście NIE MA.
Przekopałem ustawienie i nie widzę.
Że co? Zadupie typu Lublin? :-)

Data: 2017-06-13 09:41:55
Autor: radekp@konto.pl
Asystent pasa w nawigacji
Tue, 13 Jun 2017 09:27:54 +0200, w
<593f93fa$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

W dniu 2017-06-12 o 13:26, kosmos pisze:
> Jeśli dobrze rozumiem o co pytasz, to NaviExpert to ma.

Po pierwszym pobieżnym teście NIE MA.
Przekopałem ustawienie i nie widzę.
Że co? Zadupie typu Lublin? :-)

Jakim teście? Chcesz test to wyjedź na drogę.
W ustawieniach nic chyba nie znajdziesz, pokazuje się zawsze.

Data: 2017-06-13 09:50:12
Autor: z
Asystent pasa w nawigacji
W dniu 2017-06-13 o 09:41, radekp@konto.pl pisze:
Jakim teście? Chcesz test to wyjedź na drogę.
W ustawieniach nic chyba nie znajdziesz, pokazuje się zawsze.

Przejechałem 5 km do pracy :-)
Nawigacja ładnie chodzi ale nie pokazało się

W automapie się pokazuje na tej samej trasie

Data: 2017-06-13 12:10:30
Autor: radekp@konto.pl
Asystent pasa w nawigacji
Tue, 13 Jun 2017 09:50:12 +0200, w <593f9935$0$659$65785112@news.neostrada.pl>,
z <z@z.pl> napisał(-a):

> [...]
> W ustawieniach nic chyba nie znajdziesz, pokazuje się zawsze.

Przejechałem 5 km do pracy :-)
Nawigacja ładnie chodzi ale nie pokazało się

Widocznie nie ma tam wartościowego skrzyżowania :)

Data: 2017-06-13 13:30:13
Autor: z
Asystent pasa w nawigacji
W dniu 2017-06-13 o 12:10, radekp@konto.pl pisze:
Widocznie nie ma tam wartościowego skrzyżowania :)

Akurat rondo Andersa, Turystyczna, Mełgiewska jest wymarzone na test asystenta pasa. :-)

Data: 2017-06-12 13:30:46
Autor: Kojletjo
Asystent pasa w nawigacji
W dniu 12.06.2017 o 12:31, z pisze:
Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz automapy?

Sygic

Data: 2017-06-12 13:52:21
Autor: radekp@konto.pl
Asystent pasa w nawigacji
Mon, 12 Jun 2017 12:31:20 +0200, w
<593e6d79$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):

Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz automapy?

Naviexpert. Zresztą lepsza -- przesiadłem się na nią z AM.

Data: 2017-06-12 14:16:34
Autor: szerszen
Asystent pasa w nawigacji
On Mon, 12 Jun 2017 12:31:20 +0200
z <z@z.pl> wrote:

Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz automapy?

Google Mapsy mają

szerszeń

Data: 2017-06-12 14:26:37
Autor: miumiu
Asystent pasa w nawigacji

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:593e6d79$0$15207$65785112news.neostrada.pl...
Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz automapy?

Nawigacja google tez ma asystenta pasa ruchu. Ale brakuje wielu innych ficzerów.

Data: 2017-06-12 18:02:44
Autor: Cavallino
Asystent pasa w nawigacji
W dniu 12-06-2017 o 12:31, z pisze:
Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz automapy?

I-go.

Data: 2017-06-17 22:07:15
Autor: Przyjazny
Asystent pasa w nawigacji
On 2017-06-12 10:31, z <z@z.pl> wrote:
Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz automapy?

Mapamap na winCE ma. Na Androidzie nie wiem.

Data: 2017-06-30 22:41:35
Autor: AL
Asystent pasa w nawigacji
On 2017-06-12 12:31, z wrote:
Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz
automapy?

Z tych korzystałem/korzystam i wszystkie mają asystenta pasa:
IGO, Sygic, GARMIN (NAVIGON)

Asystent pasa w nawigacji