Asystentki molestowane przez posłów PO? A to zboki!

Data: 2011-01-03 13:08:35
Autor: Antenka
Asystentki molestowane przez posłów PO? A to zboki!
On 3 Sty, 21:54, jestem pedaĹ em- Jacek_Kawecki <Brońmy RP
przede_mn±_przed _Kaweckim

Podmywanie osranych, niepełnosprawnych dzieciaków na wózkach
inwalidzkich i zmienianie im pieluch co 2 godziny to wg ciebie Kupecki
molestowanie?

Zobacz co się dzieje w biurach poselskich waszej POlszewickiej szajki.
Wszystkie asystentki uciekaj± przed pełowskimi zbokami.

Antenka ; - /

ble

Data: 2011-01-03 22:16:52
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-03 22:08, Antenka pisze:
[...]

Zdecydowanie nie cierpię takich oskarżeń po latach. Nawet oskarżony nie może się bronić:-(

Data: 2011-01-03 13:32:35
Autor: Antenka
On 3 Sty, 22:16, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2011-01-03 22:08, Antenka pisze:

> On 3 Sty, 21:54, jestem peda em- Jacek_Kawecki<Bro my RP
> przede_mn _przed _Kaweckim

> Podmywanie osranych, niepe nosprawnych dzieciak w na w zkach
> inwalidzkich i zmienianie im pieluch co 2 godziny to wg ciebie Kupecki
> molestowanie?

> Zobacz co si dzieje w biurach poselskich waszej POlszewickiej szajki.
> Wszystkie asystentki uciekaj przed pe owskimi zbokami.

> Antenka ; - /

> ble

Zdecydowanie nie cierpi takich oskar e po latach. Nawet oskar ony nie
mo e si broni :-(

No z takimi oskarżeniami może tylko wyskoczyć nocnik, czyli GóWniana.
Zakon nie istniej. Zakonnice dawno pomarły. Wychowankowie pewnie też
nie żyj±, a je¶li żyj± to s± to osoby z ciężkim debilizmem, które
zeznawać nie będ± itd. itd.

Kiepsko utkana intryga. Na pierwszy rzut oka to konfabulacje.

Antenka

Data: 2011-01-03 23:05:46
Autor: jadrys
W dniu 2011-01-03 22:32, Antenka pisze:

[...]

No niestety, tak to wła¶nie wygl±da:-(

Data: 2011-01-03 23:24:35
Autor: A. Filip
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> pisze:
> [...]

No z takimi oskarżeniami może tylko wyskoczyć nocnik, czyli GóWniana.
Zakon nie istniej. Zakonnice dawno pomarły. Wychowankowie pewnie też
nie żyją, a jeśli żyją to są to osoby z ciężkim debilizmem, które
zeznawać nie będą itd. itd.

Kiepsko utkana intryga. Na pierwszy rzut oka to konfabulacje.

Antenka

Pełne konfabulacje niekoniecznie. Coś nie do odparcia po aż 50 latach
przy założeniu "domniemania winy" zapewne.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Małżeństwo jest jak twierdza: ci, którzy są na zewnątrz,

Asystentki molestowane przez posłów PO? A to zboki!