Atak Anglików i Francuzów na Niemców w 39'.

Data: 2013-08-28 12:20:05
Autor: Marek
Atak Anglików i Francuzów na Niemców w 39'.
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2013 12:31:10 UTC+2 użytkownik Michał napisał:
Na linię Zygfryda. Francja musiałaby chyba naruszyć neutralność Szwajcarii i objechać linię - jak wyglądałby atak na wprost? (tylko Francja miała czołgi - 3000). Moczulski twierdzi, że nastąpiłoby przełamanie, nie poparł tego żadnym argumentem. Anglia mogła może desantować się, pytanie o siły morskie i przeciwlotnicze Niemiec.

Ja bym chcial wiedziec, dlaczego Moczulski, taki, niby antykomunista, uczestniczyl w roznych forach obok Jaruzelskiego i dawal sie z nim fotografowac ?

Data: 2013-08-28 23:05:45
Autor: miś z okienka
Atak Anglików i Francuzów na Niemców w 39'.

Ja bym chcial wiedziec, dlaczego Moczulski, taki, niby antykomunista,
-- -- -- -- --
  Moczulski nie jest antykomunistą. On jest piłsudczyk, który walczy z Rosją, a to nie jest antykomunizm.

uczestniczyl w roznych forach obok Jaruzelskiego i dawal sie z nim fotografowac ?
-- --
może chciał go napuścic przeciw 'ruskim'?  : )
P.S
 mógłbyś podać jakiś link do tego?

Data: 2013-08-29 02:56:47
Autor: Michał
W dniu 2013-08-28 21:20, Marek pisze:
[...]

  Jako militarysta poczuł więź albo uznanie dla Jaruzelskiego.

Data: 2013-08-29 12:09:32
Autor: miś z okienka

?

|  Jako militarysta poczuł więź albo uznanie dla Jaruzelskiego.

Może on też uwierzył w jaruzelskie zbawienie?  :-DD

Atak Anglików i Francuzów na Niemców w 39'.