Atak czy obrona?

Data: 2020-11-19 14:04:29
Autor: Kviat
Atak czy obrona?
Akcja właściwa zaczyna się od 5 mim 23 sek (wcześniejszy bełkot można sobie darować)
https://twitter.com/tvp_info/status/1329147227990790149

Nawet bym o tym nie usłyszał, ale przez przypadek przemknął mi program jakiejś rządowej tuby propagandowej i okazało się, że się tym brandzlowali cały wczorajszy wieczór.
Że niby atak na kobietę czy coś takiego.

Oni mają coś ze wzrokiem? Bo ja tam widzę, że jakaś kobieta próbuje siłą wedrzeć się do budynku.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2020-11-19 14:52:35
Autor: Olin
Atak czy obrona?
Dnia Thu, 19 Nov 2020 14:04:29 +0100, Kviat napisał(a):

Że niby atak na kobietę czy coś takiego.

Oni mają coś ze wzrokiem? Bo ja tam widzę, że jakaś kobieta próbuje siłą wedrzeć się do budynku.

Daj spokój. Tajniacy po cywilu wchodzą w tłum z pałami teleskopowymi.
Omonowcy dobrej zmiany biją parlamentarzystów i niszczą legitymacje
poselskie, a Ty czepiasz się, że tumanowicze z kurwizji znowu kłamią.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-11-19 15:52:38
Autor: rAzor
Atak czy obrona?
Olin pisze:

tumanowicze z kurwizji znowu kłamią.

Wal się na ryło, stary dziadu! :-)

--
Molim was bardzo

Data: 2020-11-19 17:06:57
Autor: Kviat
Atak czy obrona?
W dniu 19.11.2020 o 14:52, Olin pisze:
[...]

Ja się nie czepiam, że zwyczajnie i znowu kłamią.
Mnie fascynuje to, że można ludziom coś pokazać i równocześnie mówić, że widzą coś innego niż widzą. To kłamstwo level master. Ja nawet nie jestem pewien, czy takie połączenie można nazwać kłamstwem (może faktycznie ich mózg wyłącza oczy na kilka sekund początkowej akcji i pozwala im rejestrować tylko dalszą część, jakiś rodzaj samoobrony organizmu przed rzeczywistością?)

Za komuny, gdy mówili, że lokomotywy tanieją, to pokazywali w TV taniejące lokomotywy. Przynajmniej obraz współgrał z tym co mówili.

Jestem ciekawy, jak nasi grupowi specjaliści od prawa, miłośnicy dobrej zmiany, specjaliści od taktyki wjeżdżania samochodem w protestujące kobiety, bo teściowa na cebule czeka, miłośnicy napierdalania lewackich kobiet pałami teleskopowymi wytłumaczą to, że widzą tam atak na kobietę. No bo chyba nie zaczną twierdzić, że ich telewizja kłamie?

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2020-11-20 10:23:17
Autor: Olin
Atak czy obrona?
Dnia Thu, 19 Nov 2020 17:06:57 +0100, Kviat napisał(a):

Mnie fascynuje to, że można ludziom coś pokazać i równocześnie mówić, że widzą coś innego niż widzą. To kłamstwo level master

Nie wiesz o suwerenie tego, co wie Kurski: ciemny lud to kupi. I rzeczywiście kupuje, bo ogląda i z przekonaniem powtarza, co powiedział
telewizor.

--
uzdrawiam
Grzesiek

[...]